Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cel szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie, zrozumienie i sprawdzenie w praktyce zagadnień istotnych dla komunikacji interpersonalnej.

Korzyści
  • Uznanie komunikacji jako niezbędnego narzędzia do kształtowania relacji ze współpracownikami na różnych szczeblach organizacji, jak również do osiągania zamierzonych celów (w tym celów biznesowych);
  • Poznanie, analiza i zrozumienie własnego stylu komunikacji;
  • Poznanie i sprawdzenie w praktyce korzystania z różnych form i środków komunikacji oraz odpowiednie ich dobranie z uwzględnieniem stylu komunikowania się odbiorcy oraz okoliczności, w których komunikacja ma miejsce;
  • Umiejętność wybrania i zastosowania odpowiednich technik i stylów komunikacji w codziennej pracy
Zakres szkolenia
  • Komunikacja interpersonalna
    • Istota komunikacji (co to jest komunikacja, rodzaje komunikacji, proces komunikacji, kanały komunikacji)
    • Komunikacja werbalna (komunikat „JA”, udzielanie informacji zwrotnej, SPINKA, KANAPKA – zalety i wady, style komunikacji, analiza transakcyjna (komunikacja z poziomów rodzic, dziecko, dorosły))
    • Komunikacja niewerbalna
    • Aktywne słuchanie – techniki
    • Warunki skutecznej komunikacji oraz bariery i zakłócenia
  • Efektywna komunikacja biznesowa
    • Cele komunikacji biznesowej
    • Poziomy komunikacji biznesowej (strategiczny, taktyczny i operacyjny)
    • Komunikacja na różnych szczeblach zarządzania
    • Komunikacja miedzy biznesem a IT – wzajemne zrozumienie dwóch światów i języków
    • Najczęściej stosowane formy komunikacji biznesowej i ich efektywność
    • Optymalizacja i usprawnienie komunikacji
    • Komunikacja w projekcie (interesariusze projektu i ich role i zakres odpowiedzialności (model RACI), plan komunikacji w projekcie i zarządzanie informacją, komunikacja pomiędzy rolami w projekcie: kierownik projektu, komitet sterujący, zespół roboczy etc., zespół projektowy – role poszczególnych członków i dynamika zespołu, spotkania zespołu projektowego, komunikacja formalna i nieformalna)
Adresaci

Kierownicy projektów, liderzy zespołów oraz osoby pracujące w zespołach chcące poprawić efektywność wzajemnej komunikacji.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie, zrozumienie i sprawdzenie w praktyce zagadnień istotnych dla komunikacji interpersonalnej.

Korzyści
  • Uznanie komunikacji jako niezbędnego narzędzia do kształtowania relacji ze współpracownikami na różnych szczeblach organizacji, jak również do osiągania zamierzonych celów (w tym celów biznesowych);
  • Poznanie, analiza i zrozumienie własnego stylu komunikacji;
  • Poznanie i sprawdzenie w praktyce korzystania z różnych form i środków komunikacji oraz odpowiednie ich dobranie z uwzględnieniem stylu komunikowania się odbiorcy oraz okoliczności, w których komunikacja ma miejsce;
  • Umiejętność wybrania i zastosowania odpowiednich technik i stylów komunikacji w codziennej pracy
Zakres szkolenia
  • Komunikacja interpersonalna
    • Istota komunikacji (co to jest komunikacja, rodzaje komunikacji, proces komunikacji, kanały komunikacji)
    • Komunikacja werbalna (komunikat „JA”, udzielanie informacji zwrotnej, SPINKA, KANAPKA – zalety i wady, style komunikacji, analiza transakcyjna (komunikacja z poziomów rodzic, dziecko, dorosły))
    • Komunikacja niewerbalna
    • Aktywne słuchanie – techniki
    • Warunki skutecznej komunikacji oraz bariery i zakłócenia
  • Efektywna komunikacja biznesowa
    • Cele komunikacji biznesowej
    • Poziomy komunikacji biznesowej (strategiczny, taktyczny i operacyjny)
    • Komunikacja na różnych szczeblach zarządzania
    • Komunikacja miedzy biznesem a IT – wzajemne zrozumienie dwóch światów i języków
    • Najczęściej stosowane formy komunikacji biznesowej i ich efektywność
    • Optymalizacja i usprawnienie komunikacji
    • Komunikacja w projekcie (interesariusze projektu i ich role i zakres odpowiedzialności (model RACI), plan komunikacji w projekcie i zarządzanie informacją, komunikacja pomiędzy rolami w projekcie: kierownik projektu, komitet sterujący, zespół roboczy etc., zespół projektowy – role poszczególnych członków i dynamika zespołu, spotkania zespołu projektowego, komunikacja formalna i nieformalna)
Adresaci

Kierownicy projektów, liderzy zespołów oraz osoby pracujące w zespołach chcące poprawić efektywność wzajemnej komunikacji.

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób).
Prezentacja oraz forma interaktywna – ćwiczenia z udziałem uczestników. Dostępne w formule online.

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Umiejętności miękkie

Efektywne zarządzanie zespołem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Komunikacja z trudnym Klientem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Budowanie odporności psychicznej

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Train the Trainers

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Trening menedżerski

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Budowanie kultury feedbacku

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie stresem i emocjami

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Facylitacja spotkań w IT

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Work&Life Balance

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Trening asertywności

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie sobą w czasie

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?