Cel szkolenia

Poznanie rożnych form motywowania zespołu, budowania autorytetu, zagadnień związanych z przywództwem (również sytuacyjnym) oraz sposobów i technik udzielania informacji zwrotnej.

Korzyści
  • Uczestnicy szkolenia poznają i zrozumieją:
    • zagadnienia związane z zarządzaniem (w tym definicję pojęcia i jego elementy składowe);
    • cechy charakterystyczne przywódcy oraz teorię przywództwa sytuacyjnego
    • sposoby motywowania i czynniki motywacyjne.
  • Słuchacze będą potrafili:
    • wskazać czynniki motywacyjne odpowiednie dla pracownika,
    • dobrać styl zarządzania właściwy do etapu rozwoju pracownika,
    • skutecznie przekazywać informację zwrotną z wykorzystaniem techniki SPINKA
Zakres szkolenia
  • Pojęcie zarządzania
    • definicja
    • elementy składowe
  • Menedżer a przywódca
    • różnice
    • cechy
    • zadania
  • Motywowanie pracowników
    • czynniki motywujące
    • dostosowanie motywatorów do sytuacji i pracownika
    • teoria Herzberga
  • Rozwój pracownika i przywództwo sytuacyjne Blancharda
  • Komunikacja i udzielanie informacji zwrotnej na różnych etapach rozwoju
    • instruktaż
    • SPINKA
    • SPINKA oparta na pytaniach
    • komunikat „JA”
    • model FUKO
    • rozmowa coachingowa
  • Budowanie autorytetu – komunikowanie reguł szefa
Adresaci

Osoby na co dzień zarządzające zespołami ludzi, w szczególności menedżerowie, liderzy zespołów, kierownicy; dodatkowo wszyscy, którzy pracując z ludźmi chcieliby usystematyzować wiedzę, przećwiczyć wybrane techniki oraz wymienić się doświadczeniami z innymi menedżerami.

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma kursu
Warsztat – prezentacja, ćwiczenia w grupach. Dostępne w formule online.

Pobierz pełną ofertę szkoleniową

POBIERZ OFERTĘ

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Umiejętności miękkie

Praca zdalna – organizacja i komunikacja

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Trening menedżerski

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Budowanie kultury feedbacku

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Trening asertywności

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie stresem i emocjami

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie sobą w czasie

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Facylitacja spotkań w IT

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Work&Life Balance

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Współpraca w zespole

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywna komunikacja w zespole

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ