Efektywne zarządzanie zespołem

Zarządzanie zespołem to zbiór zadań zawierający między innymi motywowanie, rozwiązywanie konfliktów, udzielanie informacji zwrotnej etc. W czasie dwudniowego szkolenia uczestnicy zrozumieją i poznają praktyczne zastosowanie podstawowych metod zarządzania zespołem.

CELE SZKOLENIA

Poznanie rożnych form motywowania zespołu, budowania autorytetu, zagadnień związanych z przywództwem (również sytuacyjnym) oraz sposobów i technik udzielania informacji zwrotnej.

ADRESACI

Osoby na co dzień zarządzające zespołami ludzi, w szczególności menedżerowie, liderzy zespołów, kierownicy; dodatkowo wszyscy, którzy pracując z ludźmi chcieliby usystematyzować wiedzę, przećwiczyć wybrane techniki oraz wymienić się doświadczeniami z innymi menedżerami.

FORMY ZAJĘĆ

Warsztat – prezentacja, ćwiczenia w grupach

KORZYŚCI
  • Uczestnicy szkolenia poznają i zrozumieją:
    • zagadnienia związane z zarządzaniem (w tym definicję pojęcia i jego elementy składowe);
    • cechy charakterystyczne przywódcy oraz teorię przywództwa sytuacyjnego
    • sposoby motywowania i czynniki motywacyjne.
  • Słuchacze będą potrafili:
    • wskazać czynniki motywacyjne odpowiednie dla pracownika,
    • dobrać styl zarządzania właściwy do etapu rozwoju pracownika,
    • skutecznie przekazywać informację zwrotną z wykorzystaniem techniki SPINKA
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez trenera, mającego doświadczenie praktyczne w obszarze zarządzania projektami, materiały merytoryczne w formie drukowanej, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), certyfikat ukończenia szkolenia.

Zakres merytoryczny
  • Pojęcie zarządzania
    • definicja
    • elementy składowe
  • Menedżer a przywódca
    • różnice
    • cechy
    • zadania
  • Motywowanie pracowników
    • czynniki motywujące
    • dostosowanie motywatorów do sytuacji i pracownika
    • teoria Herzberga
  • Rozwój pracownika i przywództwo sytuacyjne Blancharda
  • Komunikacja i udzielanie informacji zwrotnej na różnych etapach rozwoju
    • instruktaż
    • SPINKA
    • SPINKA oparta na pytaniach
    • komunikat „JA”
    • model FUKO
    • rozmowa coachingowa
  • Budowanie autorytetu – komunikowanie reguł szefa
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 2 dni
  • Język : Polski
  • Materiały : Polskie

Pobierz katalog szkoleń

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Agnieszka Rutkowska Business Development Manager
Training Practice

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat szkoleń? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość