Cel szkolenia

Zapoznanie z podstawowymi pojęciami IT oraz zbudowanie bazowej wiedzy umożliwiającej pracownikom biznesu sprawnie komunikować się z przedstawicielami działów IT

Korzyści
  • Poznanie podstawowych zagadnień dotyczących informatyki oraz specyfiki funkcjonowania IT
  • Zbudowanie bazy pojęciowej ułatwiającej komunikację biznesowi z pracownikami informatyki
  • Przedstawienie różnych perspektyw patrzenia na informatykę – perspektywę biznesu oraz IT
  • Zrozumienie podstaw dotyczących zarządzania bezpieczeństwem informacji
  • Zdobycie wiedzy niezbędnej do uczestniczenia w projektach informatycznych w charakterze klienta definiującego wymagania, odbiorcy i użytkownika informatycznych produktów projektu
Zakres szkolenia
  • Omówienie czym jest IT oraz jaka jest rola informatyki
  • IT jako usługa (usługowy model zarządzania IT, relacja biznes-IT, katalog usług IT, Umowy SLA, OLA, UC)
  • IT jako technologia
    • software (systemy biznesowe, systemy wspierające, serwery aplikacyjne, bazy danych, języki programowania)
    • hardware (sieci LAN, WAN, pamięci masowe, serwery, urządzenia peryferyjne – drukarki, skanery, komputery osobiste i akcesoria)
    • telekomunikacja (telefonia stacjonarna, VoIP),
    • serwerownie
    • Bezpieczeństwo w IT (przepisy prawne związane z bezpieczeństwem IT, polityka bezpieczeństwa informacji, role związane z bezpieczeństwem)
  • Projekty informatyczne i cykl wytwórczy oprogramowania (podstawowe pojęcia dotyczące zarządzania projektami, tradycyjne podejście do zarządzania projektami (waterfall) vs podejście zwinne (agile), role w projektach, inżynieria oprogramowania, zarządzanie wymaganiami, wprowadzanie zmian na środowisko produkcyjne, testowanie)
  • IT jako organizacja i jako ludzie (struktura IT, Service Desk, zarządzanie technologiczne, zarządzanie aplikacjami, zarządzanie kontraktami i wyposażeniem, projekty w organizacji (PMO), profile kompetencji w IT, szkolenie w IT)
Adresaci

Osoby współpracujące z IT, które korzystają z usług oferowanych przez IT m.in. pracownicy działów HR, marketingu, sprzedaży oraz administracji

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja

Zobacz prezentację

Pobierz plik pdf

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Lean IT®
Akredytowane

Lean IT® Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
Lean IT®

Warsztaty Value Stream Mapping

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Practitioner

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Design (SD)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Continual Service Improvement (CSI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ