Strona główna Szkolenia ITIL ITIL Continual Service Improvement (CSI)

ITIL Continual Service Improvement (CSI)

Trzydniowe szkolenie Continual Service Improvement jest ściśle oparte o publikację „Continual Service Improvement” i obejmuje zagadnienia związane z doskonaleniem usług IT oraz kształtowaniem podejścia zorientowanego na potrzeby klienta i generowanie wartości dla klienta i IT.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
CELE SZKOLENIA
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie sprawdzonych technik i metod związanych z identyfikacją obszarów wymagających poprawy oraz wprowadzaniem działań i inicjatyw doskonalących
  • Dogłębne omówienie zagadnień, dotyczących wybranych technik i procesów wykorzystywanych do mierzenia wydajności i efektywności wybranych obszarów IT oraz zarządzania inicjatywami doskonalącymi
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Continual Service Improvement
ADRESACI

Osoby odpowiedzialne za jakość świadczonych usług IT oraz efektywność obszaru IT; właściciele usług, dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, liderzy zespołów oraz wszyscy zainteresowani poprawą efektywności i wydajności działania IT.

FORMY ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (25% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu).

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Procesy i ich rola we wsparciu usług IT,
  • Cele i zadania fazy ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement),
  • Relacja Ustawicznego Doskonalenia Usług do pozostałych etapów cyklu życia usługi,
  • Siedmiostopniowy Proces Doskonalenia usług (7 – Step Improvement Process),
  • Miary i wskaźniki (CSFs, KPIs),
  • Metody i techniki wykorzystywane w obszarze ustawicznego doskonalenia usług (m.in. cykl Deminga, model CSI),
  • Model RACI,
  • Funkcje i role w obszarze ustawicznego doskonalenia usług,
  • Wyzwania, koszty i korzyści,
  • Wyzwania technologiczne,
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 3 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielskie

Pobierz katalog szkoleń

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Agnieszka Rutkowska Business Development Manager
Training Practice

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat szkoleń? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość