Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cel szkolenia
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie sprawdzonych technik i metod związanych z identyfikacją obszarów wymagających poprawy oraz wprowadzaniem działań i inicjatyw doskonalących
  • Dogłębne omówienie zagadnień, dotyczących wybranych technik i procesów wykorzystywanych do mierzenia wydajności i efektywności wybranych obszarów IT oraz zarządzania inicjatywami doskonalącymi
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Continual Service Improvement
Zakres szkolenia
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Procesy i ich rola we wsparciu usług IT,
  • Cele i zadania fazy ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement),
  • Relacja Ustawicznego Doskonalenia Usług do pozostałych etapów cyklu życia usługi,
  • Siedmiostopniowy Proces Doskonalenia usług (7 – Step Improvement Process),
  • Miary i wskaźniki (CSFs, KPIs),
  • Metody i techniki wykorzystywane w obszarze ustawicznego doskonalenia usług (m.in. cykl Deminga, model CSI),
  • Model RACI,
  • Funkcje i role w obszarze ustawicznego doskonalenia usług,
  • Wyzwania, koszty i korzyści,
  • Wyzwania technologiczne,
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin
Wymagania wstępne

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
Adresaci

Osoby odpowiedzialne za jakość świadczonych usług IT oraz efektywność obszaru IT; właściciele usług, dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, liderzy zespołów oraz wszyscy zainteresowani poprawą efektywności i wydajności działania IT

Cel szkolenia
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie sprawdzonych technik i metod związanych z identyfikacją obszarów wymagających poprawy oraz wprowadzaniem działań i inicjatyw doskonalących
  • Dogłębne omówienie zagadnień, dotyczących wybranych technik i procesów wykorzystywanych do mierzenia wydajności i efektywności wybranych obszarów IT oraz zarządzania inicjatywami doskonalącymi
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Continual Service Improvement
Zakres szkolenia
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Procesy i ich rola we wsparciu usług IT,
  • Cele i zadania fazy ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement),
  • Relacja Ustawicznego Doskonalenia Usług do pozostałych etapów cyklu życia usługi,
  • Siedmiostopniowy Proces Doskonalenia usług (7 – Step Improvement Process),
  • Miary i wskaźniki (CSFs, KPIs),
  • Metody i techniki wykorzystywane w obszarze ustawicznego doskonalenia usług (m.in. cykl Deminga, model CSI),
  • Model RACI,
  • Funkcje i role w obszarze ustawicznego doskonalenia usług,
  • Wyzwania, koszty i korzyści,
  • Wyzwania technologiczne,
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin
Wymagania wstępne

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
Adresaci

Osoby odpowiedzialne za jakość świadczonych usług IT oraz efektywność obszaru IT; właściciele usług, dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, liderzy zespołów oraz wszyscy zainteresowani poprawą efektywności i wydajności działania IT

Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 3 dni

Język: Polski / Angielski

Język materiałów: Angielski

Egzamin: Angielski

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (25% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Zobacz prezentację

POBIERZ PLIK PDF

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Zobacz prezentację

POBIERZ PLIK PDF

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL®
Akredytowane

Lean IT® Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL®

Warsztaty Value Stream Mapping

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Practitioner

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Design (SD)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
ITIL®

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

 

ZATWIERDŹ