10-12.07.18 Warszawa, 29-31.08.18 Kraków

ITIL Foundation

ITIL Foundation jest pierwszym szkoleniem ze zbioru akredytowanych szkoleń ITIL i wymaganym do certyfikacji na wyższych poziomach. W jego zakresie znalazły się zagadnienia, których znajomość jest niezbędna dla każdej osoby zajmującej się zarządzaniem usługami IT.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Przydatne ale niekonieczne jest doświadczenie w dostarczaniu i wsparciu usług IT.

CELE SZKOLENIA
  • Przedstawienie najlepszych praktyk biblioteki ITIL®
  • Pokazanie praktycznego zastosowania procesów oraz podejścia ITIL® w organizacji IT
  • Prezentacja korzyści, jakie może czerpać organizacja IT w wyniku zaadaptowania wybranych praktyk ITIL®
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL Foundation
ADRESACI

Wszystkie osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT.

FORMA ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. polski/75 min. angielski
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu).

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Biblioteka ITIL® i najlepsze praktyki
  • Relacja biznes – IT
  • Podstawowe pojęcia i definicje – proces, usługa, cykl życia usługi, funkcja, rola, portfel i katalog usług, model RACI etc.
  • Model usługowy, cykl życia usługi
  • strategia usług
  • projektowanie usług
  • przekazanie usług
  • eksploatacja usług
  • ustawiczne doskonalenie usług
  • Procesy i ich wykorzystanie w poszczególnych fazach cyklu życia usługi
  • Rola ludzi w organizacji IT
  • ITIL® na tle innych metodyk/standardów
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin
  • Egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 3 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Polskie/Angielskie
  • Egzamin : Polski/Angielski

10-12.07.18 Warszawa, 29-31.08.18 Kraków

Pobierz katalog szkoleń

Wyślij wiadomość