Strona główna Szkolenia ITIL ITIL Introduction

ITIL Introduction

ITIL Introduction to autorskie, jednodniowe szkolenie w trakcie którego zostanie zaprezentowany zbiór najlepszych praktyk związanych z zarządzaniem usługami IT, relacją Biznes IT oraz komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w IT.

CELE SZKOLENIA

Zaprezentowanie najlepszych praktyk opisanych w publikacjach biblioteki ITIL® oraz przedstawienie korzyści wynikających z zaadaptowania tychże praktyk w organizacji.

ADRESACI

Osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT, a także przedstawiciele biznesu korzystający z usług IT.

FORMY ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja

KORZYŚCI
  • Poznanie podstawowych założeń usługowego modelu zarządzania IT,
  • Zrozumienie najważniejszych procesów ITIL i zależności miedzy nimi,
  • Zrozumienie zasad świadczenia usługi informatycznych oraz faz cyklu życia usługi IT,
  • Dostrzeżenie istoty relacji biznes – IT oraz różnych punktów widzenia na informatykę w organizacji,
  • Uświadomienie korzyści i wyzwań związanych z zastosowaniem praktyk ITIL w organizacji zarówno po stronie biznesu jak i IT .
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, materiały w formie wydrukowanej, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), certyfikaty ukończenia szkolenia.

Zakres merytoryczny
  • Zarządzanie usługami IT oraz biblioteka dobrych praktyk ITIL (rys historyczny, główne idee i założenia oraz elementy składowe ITIL).
  • Zastosowanie praktyk ITIL w organizacjach biznesowych oraz relacja biznes – IT.
  • Podstawowe zagadnienia ITIL (usługa IT, proces, cykl życia usługi, portfel usług IT, katalog usług IT, poziomy usług, umowy SLA, OLA i UC, baza CMDB, system SKMS, model 4P).
  • Fazy cyklu życia usługi (Strategia Usług, Projektowanie Usług, Przekazanie Usług, Eksploatacja Usług, Ustawiczne Doskonalenie Usług).
  • Wybrane procesy w fazach cyklu życia usługi (Zarządzanie katalogiem usług IT oraz zarządzanie poziomem usług IT, Zarzadzanie potencjałem wykonawczym oraz zarządzanie dostępnością, Zarządzanie bezpieczeństwem informacji, Zarzadzanie zasobami i konfiguracją usług IT, Zarządzanie zmianą, Zarzadzanie wydaniami i wdrożeniami, Zarządzanie incydentami, Realizacja wniosków, Zarządzanie problemami).
  • Ludzie – ich funkcje i role w organizacji IT (model RACI).
  • Komunikacja – jej znaczenie w zarządzaniu usługami IT.
  • Ścieżka certyfikacji ITIL.
  • Liczebność grupy : do 15 osób
  • Czas trwania : 1 dzień
  • Język : Polski
  • Materiały : Polski

Pobierz katalog szkoleń

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Agnieszka Rutkowska Business Development Manager
Training Practice

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat szkoleń? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość