Cel szkolenia
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie wysokopoziomowego zarządzania usługą informatyczną we wszystkich fazach jej cyklu życia na podstawie najlepszych praktyk opisanych w 5 kluczowych publikacjach ITIL®
  • Dogłębne omówienie zagadnień związanych z zarządzaniem finansowym, zarządzaniem ryzykiem, wyzwaniami, krytycznymi czynnikami sukcesu, powiązaniami program – projekt – usługa IT, efektywnym wykorzystaniu potencjału ludzi, procesów oraz technologii
  • Dostrzeżenie i wykorzystanie powiązań pomiędzy procesami, funkcjami i rolami do trafnego podejmowania decyzji menadżerskich
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Managing Across the Lifecycle, a tym samym do zdobycia tytułu ITIL® Expert
Zakres szkolenia
  • Zarządzanie usługami IT – wprowadzenie, powtórzenie podstawowych zagadnień z poszczególnych faz cyklu życia usługi IT
  • Wyzwania menedżerskie i biznesowe
  • Wzajemna relacja i dostosowanie Biznesu i IT
  • Optymalne wykorzystanie potencjału ludzi, procesów i technologii do wygenerowania wartości dla Biznesu w postaci usług IT
  • Zarządzanie zmiana strategiczną
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zarządzanie finansowe
  • Zagadnienia związane z wdrożeniem podejścia usługowego w organizacji IT
  • Ocena poziomu świadczonych usług oraz funkcjonowania i dojrzałości organizacji usługowej IT
  • Publikacje uzupełniające
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Próbny egzamin i egzamin
Wymagania wstępne

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu i przystąpienia do egzaminu jest zgromadzenie co najmniej 17 punktów na ścieżce certyfikacji ITIL®

Adresaci

Osoby odpowiedzialne za: relację Biznes – IT, analizę i rozliczanie finansów IT, zarządzanie katalogiem i poziomem usług IT, dostarczenie usług IT, także właściciele usług oraz wszystkie osoby zaangażowane w zarządzanie IT

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 5 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (50% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test składający się z 10 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 35 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 120/150 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz pełną ofertę szkoleniową

POBIERZ OFERTĘ

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL®

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
ITIL®

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Practitioner

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Design (SD)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Continual Service Improvement (CSI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Czas trwania:
5 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ