Strona główna Szkolenia ITIL ITIL Planning, Protection & Optimization (PPO)

ITIL Planning, Protection & Optimization (PPO)

Pięciodniowe szkolenie PPO to połączenie dużej liczby ćwiczeń praktycznych z solidną dawką wiedzy dotyczącej gwarantowania odpowiedniego poziomu usługi IT, poprzez zarządzanie jej dostępnością, potencjałem wykonawczym, bezpieczeństwem informacji oraz ciągłością działania.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
CELE SZKOLENIA
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami informatycznymi na etapie projektowania usług IT, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności, bezpieczeństwa, potencjału wykonawczego oraz ciągłości działania
  • Dogłębne omówienie zagadnień związanych z projektowaniem usług IT z perspektywy samych usług, narzędzi wspierających zarządzanie, metod mierzenia i monitorowania usług i systemów IT, architektury i technologii, oraz procesów
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Planning, Protection & Optimization
ADRESACI

Osoby odpowiedzialne za: zaprojektowanie usług IT pod kątem bezpieczeństwa, pojemności, dostępności i niezawodności usług oraz ich komponentów; właściciele usług, kierownicy, liderzy zespołów technicznych, administratorzy bezpieczeństwa etc.

FORMY ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (60% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu).

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Cele, zakres i przebieg procesów: Zarządzanie dostępnością usług (Availability Management), Zarządzanie potencjałem wykonawczym (Capacity Management), Zarządzanie popytem (Demand Management), Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Information Security Management), Zarządzanie ciągłością usług informatycznych (IT Service Continuity Management)
  • Umowy i kontrakty (SLA, OLA UCs) w świetle omawianych procesów
  • Wzajemne powiazania między procesami
  • Role w ramach poszczególnych procesów
  • Zagadnienia technologiczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 5 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielski

Pobierz katalog szkoleń

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Agnieszka Rutkowska Business Development Manager
Training Practice

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat szkoleń? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość