Wyślij zapytanie Zapisz się
Wyślij zapytanie Zapisz się
Cel szkolenia
  • Przedstawienie najlepszych praktyk biblioteki ITIL® w kontekście metod zaimplementowania ich w organizacji usługowej IT
  • Przedstawienie zagadnień ITIL® i ich zastosowania w IT jako istotnego elementu ustawicznego doskonalenia
  • Pokazanie realnych przykładów wykorzystania praktyk ITIL® do zarządzania usługą IT oraz wynikających z tego korzyści
  • Zrozumienie zagadnień związanych z zarządzaniem zmianą organizacyjną
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Practitioner
Zakres szkolenia
  • Wstęp: biblioteka ITIL® i najlepsze praktyki – krótkie powtórzenie najważniejszych terminów; wprowadzenie do warsztatu opartego o studium przypadku
  • Ustawiczne doskonalenie usług (CSI) – szczegółowe omówienie modelu ustawicznego doskonalenia usług
  • Zarządzanie zmianą organizacyjną (OCM): cel, podejście, najważniejsze aspekty, krytyczne czynniki sukcesu; zarządzanie ludźmi w zmianie organizacyjnej
  • Zarządzanie zmianą organizacyjną (OCM): cel, podejście, najważniejsze aspekty, krytyczne czynniki sukcesu; zarządzanie ludźmi w zmianie organizacyjnej
  • Miary i wskaźniki (m.in. CSF, KPI)
  • 9 Pryncypiów
  • Przygotowanie do egzaminu
  • Próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin
Wymagania wstępne

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  •  2011
  •  V3
  •  V2 i ITIL® Foundation Bridge
Adresaci

Pracownicy organizacji usługowych IT, w szczególności dyrektorzy departamentów informatyki, kierownicy wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, specjaliści, właściciele usług i procesów.

Cel szkolenia
  • Przedstawienie najlepszych praktyk biblioteki ITIL® w kontekście metod zaimplementowania ich w organizacji usługowej IT
  • Przedstawienie zagadnień ITIL® i ich zastosowania w IT jako istotnego elementu ustawicznego doskonalenia
  • Pokazanie realnych przykładów wykorzystania praktyk ITIL® do zarządzania usługą IT oraz wynikających z tego korzyści
  • Zrozumienie zagadnień związanych z zarządzaniem zmianą organizacyjną
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Practitioner
Zakres szkolenia
  • Wstęp: biblioteka ITIL® i najlepsze praktyki – krótkie powtórzenie najważniejszych terminów; wprowadzenie do warsztatu opartego o studium przypadku
  • Ustawiczne doskonalenie usług (CSI) – szczegółowe omówienie modelu ustawicznego doskonalenia usług
  • Zarządzanie zmianą organizacyjną (OCM): cel, podejście, najważniejsze aspekty, krytyczne czynniki sukcesu; zarządzanie ludźmi w zmianie organizacyjnej
  • Zarządzanie zmianą organizacyjną (OCM): cel, podejście, najważniejsze aspekty, krytyczne czynniki sukcesu; zarządzanie ludźmi w zmianie organizacyjnej
  • Miary i wskaźniki (m.in. CSF, KPI)
  • 9 Pryncypiów
  • Przygotowanie do egzaminu
  • Próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin
Wymagania wstępne

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  •  2011
  •  V3
  •  V2 i ITIL® Foundation Bridge
Adresaci

Pracownicy organizacji usługowych IT, w szczególności dyrektorzy departamentów informatyki, kierownicy wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, specjaliści, właściciele usług i procesów.

Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 135/165 minut
  • Korzystanie z książki: tak
  • Korzystanie ze słownika: tak

 

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Język: Polski / Angielski

Język materiałów: Angielski

Egzamin: Angielski

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 135/165 minut
  • Korzystanie z książki: tak
  • Korzystanie ze słownika: tak

 

Zobacz prezentację

POBIERZ PLIK PDF

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Zobacz prezentację

POBIERZ PLIK PDF

Wybierz najdogodniejszy termin

ITIL® Practitioner

Akredytowane
Lokalizacja:
Łódź
Termin:
11.05.2020 - 12.05.2020
Cena netto:
PLN 1900
Cena egzaminu netto:
1200 PLN

ITIL® Practitioner

Akredytowane
Lokalizacja:
Gdańsk
Termin:
27.05.2020 - 28.05.2020
Cena netto:
PLN 1900
Cena egzaminu netto:
1200 PLN

ITIL® Practitioner

Akredytowane
Lokalizacja:
Poznań
Termin:
27.05.2020 - 28.05.2020
Cena netto:
PLN 1900
Cena egzaminu netto:
1200 PLN

ITIL® Practitioner

Akredytowane
Lokalizacja:
Kraków
Termin:
23.04.2020 - 24.04.2020
Cena netto:
PLN 1900
Cena egzaminu netto:
1200 PLN

ITIL® Practitioner

Akredytowane
Lokalizacja:
Wrocław
Termin:
23.04.2020 - 24.04.2020
Cena netto:
PLN 1900
Cena egzaminu netto:
1200 PLN

ITIL® Practitioner

Akredytowane
Lokalizacja:
Warszawa
Termin:
22.06.2020 - 23.06.2020
Cena netto:
PLN 1900
Cena egzaminu netto:
1200 PLN

ITIL® Practitioner

Akredytowane
Lokalizacja:
Warszawa
Termin:
11.05.2020 - 12.05.2020
Cena netto:
PLN 1900
Cena egzaminu netto:
1200 PLN

Dziękujemy za zapisanie się na szkolenie.

Skontaktujemy się z Tobą w celu finalizacji zapisu.

WYŚLIJ KOLEJNY FORMULARZ

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL®
Akredytowane

Lean IT® Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL®

Warsztaty Value Stream Mapping

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Design (SD)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Continual Service Improvement (CSI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
ITIL®

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

 

ZATWIERDŹ