Strona główna Szkolenia ITIL ITIL Practitioner

ITIL Practitioner

ITIL Practitioner jest drugim szkoleniem ze zbioru akredytowanych szkoleń ITIL i wymaganym do certyfikacji na wyższych poziomach. W jego zakresie znalazły się zagadnienia, których znajomość jest niezbędna dla każdej osoby zajmującej się zarządzaniem usługami IT.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  •  2011
  •  V3
  •  V2 i ITIL® Foundation Bridge
CELE SZKOLENIA
  • Przedstawienie najlepszych praktyk biblioteki ITIL® w kontekście metod zaimplementowania ich w organizacji usługowej IT
  • Przedstawienie zagadnień ITIL i ich zastosowania w IT jako istotnego elementu ustawicznego doskonalenia
  • Pokazanie realnych przykładów wykorzystania praktyk ITIL do zarządzania usługą IT oraz wynikających z tego korzyści
  • Zrozumienie zagadnień związanych z zarządzaniem zmianą organizacyjną
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL Practitioner
ADRESACI

Pracownicy organizacji usługowych IT, w szczególności dyrektorzy departamentów informatyki, kierownicy wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, specjaliści, właściciele usług i procesów.

FORMA ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 135/165 minut
  • Korzystanie z książki: tak
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu)

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Wstęp: biblioteka ITIL® i najlepsze praktyki – krótkie powtórzenie najważniejszych terminów; wprowadzenie do warsztatu opartego o studium przypadku
  • Ustawiczne doskonalenie usług (CSI) – szczegółowe omówienie modelu ustawicznego doskonalenia usług
  • Zarządzanie zmianą organizacyjną (OCM): cel, podejście, najważniejsze aspekty, krytyczne czynniki sukcesu; zarządzanie ludźmi w zmianie organizacyjnej
  • Zarządzanie zmianą organizacyjną (OCM): cel, podejście, najważniejsze aspekty, krytyczne czynniki sukcesu; zarządzanie ludźmi w zmianie organizacyjnej
  • Miary i wskaźniki (m.in. CSF, KPI)
  • 9 Pryncypiów
  • Przygotowanie do egzaminu
  • Próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 2 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielski

Pobierz katalog szkoleń

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Agnieszka Rutkowska Business Development Manager
Training Practice

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat szkoleń? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość