Strona główna Szkolenia ITIL ITIL Release, Control & Validation (RCV)

ITIL Release, Control & Validation (RCV)

Pięciodniowe szkolenie RCV to połączenie dużej liczby ćwiczeń praktycznych z solidną dawką wiedzy dotyczącej zarządzaniem zmianami i wdrożeniami nowych rozwiązań w usługach IT i ich komponentach oraz zarządzaniem środkami i konfiguracją usługi IT we wszystkich fazach jej cyklu życia.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
CELE SZKOLENIA
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami informatycznymi będącymi w fazie przekazania, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących zarządzania zmianami w usługach informatycznych, testowania oraz wdrażania ich do eksploatacji jak również zarzadzania konfiguracją IT
  • Dogłębne omówienie zagadnień, wyzwań i korzyści związanych z przekazaniem usług IT w szczególności związanych z bazami CMDB, zmianami, wdrożeniami oraz współpracy rozwoju z utrzymaniem
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Release, Control & Validation
ADRESACI

Osoby odpowiedzialne za: rozwój i wdrożenia rozwiązań IT, zarządzanie zmianą, testowanie, współpracę między rozwojem a utrzymaniem, zarządzanie konfiguracją IT, właściciele usług, kierownicy, liderzy zespołów oraz wszyscy na co dzień rozwijający usługi IT.

FORMY ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (60% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Cele i zastosowanie procesów: Zarządzania zmianą (Change Management), Zarządzania zasobami i konfiguracją usług (Service Asset and Configuration Management), Zarządzania wydaniami i wdrożeniami (Release and Deployment Management), Realizacji wniosków (Request Fulfillment), Weryfikacji i testowania usług (Service Validation and Testing), Oceny zmiany (Change Evaluation) oraz Zarządzania wiedzą (Knowledge Management),
  • Zastosowanie pozostałych procesów ITIL w fazie przekazania,
  • Funkcje i ich role w poszczególnych procesach i działaniach,
  • Zagadnienia technologiczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 5 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielski

Pobierz katalog szkoleń

Wyślij wiadomość