Cel szkolenia
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami informatycznymi na etapie projektowania usług IT, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności, bezpieczeństwa, potencjału wykonawczego, ciągłości działania jak również zarządzania katalogiem usług i umowami dotyczącymi poziomu świadczenia usług IT
  • Dogłębne omówienie zagadnień związanych z projektowaniem usług IT z perspektywy samych usług, narzędzi wspierających zarządzanie, metod mierzenia i monitorowania usług i systemów IT, architektury i technologii, oraz procesów
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Service Design
Zakres szkolenia
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Procesy i ich rola we wsparciu usług IT,
  • Zarządzanie katalogiem usług IT (Service Catalogue Management)
  • Procesy: Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service Level Management), Zarządzanie dostawcami (Supplier Management), Zarządzanie dostępnością usług (Availability Management), Zarządzanie potencjałem wykonawczym (Capacity Management), Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Information Security Management), Zarządzanie ciągłością usług informatycznych (IT Service Continuity Management)
  • Role oraz wzajemne powiązania między procesami,
  • Zagadnienia technologiczne
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin
Wymagania wstępne

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
Adresaci

Osoby odpowiedzialne za: dostarczanie usług IT, zarządzanie katalogiem i poziomem świadczenia usług oraz relacjami z dostawcami, zarządzanie bezpieczeństwem, potencjałem, dostępnością i ciągłością; właściciele usług, kierownicy, liderzy zespołów

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 3 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (25% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Continual Service Improvement (CSI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
ITIL®

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Practitioner

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ