Trzydniowe szkolenie Service Design jest ściśle oparte o publikację „Service Design” i obejmuje zagadnienia związane z kompleksowym podejściem do tworzenia projektu nowych lub istotnie zmienionych usług IT.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:
Osoby odpowiedzialne za: dostarczanie usług IT, zarządzanie katalogiem i poziomem świadczenia usług oraz relacjami z dostawcami, zarządzanie bezpieczeństwem, potencjałem, dostępnością i ciągłością; właściciele usług, kierownicy, liderzy zespołów
Liczebność grupy: 8-15 uczestników
Czas trwania: 3 dni
Dostępny język: PL / EN
Dostępny język materiałów: EN
Dostępny egzamin: EN
ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.