Strona główna Szkolenia ITIL ITIL Service Offerings & Agreements (SOA)

ITIL Service Offerings & Agreements (SOA)

Pięciodniowe szkolenie SOA to połączenie dużej liczby ćwiczeń praktycznych z solidną dawką wiedzy o zarządzaniu portfelem usług IT, poziomem świadczenia usług, umowami z klientami oraz kontraktami z dostawcami.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
CELE SZKOLENIA
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami informatycznymi na poziomie strategicznym i taktycznym
  • Dogłębne omówienie zagadnień związanych ze strategią oraz zarzadzaniem poziomem świadczenia usług IT, w szczególności z zarządzaniem portfelem i katalogiem usług, zarządzaniem relacjami z biznesem i dostawcami zewnętrznymi oraz zarządzaniem popytem i finansami usług IT
  • Zrozumienie istoty przekształcenia organizacji IT z firmy zorientowanej na technologię na organizację usługową, której celem jest dostarczanie klientom wartości
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Service Offerings & Agreements
ADRESACI

Osoby odpowiedzialne za: relację Biznes – IT oraz IT – dostawcy zewnętrzni, rozliczanie finansów IT, zarządzanie katalogiem usług, zapewnienie odpowiedniego poziomu świadczenia usług IT oraz wszystkie osoby zaangażowane w zarządzanie IT.

FORMY ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (60% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu).

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Cele, zakres i przebieg procesów: Zarządzanie portfelem usług (Service Portfolio Management), Zarządzanie katalogiem usług (Service Catalogue Management), Zarządzanie finansowe (Financial Management for IT services), Zarządzanie popytem (Demand Management), Zarządzanie relacjami z Biznesem (Business Relationship Management), Zarządzanie poziomem usług (Service Level Management) oraz Zarządzanie dostawcami (Supplier Management)
  • Umowy i kontrakty (SLA, OLA, UCs),
  • Role Service Owner, Service Level Manager, Service Portfolio Manager, Service Catalogue Manager, Supplier Manager, Business Relationship Manager
  • Zagadnienia technologiczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 5 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielski

Pobierz katalog szkoleń

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Agnieszka Rutkowska Business Development Manager
Training Practice

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat szkoleń? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość