Strona główna Szkolenia ITIL ITIL Service Operation (SO)

ITIL Service Operation (SO)

Trzydniowe szkolenie Service Operation zostało oparte o publikację „Service Operation” i obejmuje zagadnienia związane z codziennym wsparciem i zarządzaniem usługą IT w fazie jej eksploatacji oraz utrzymaniem odpowiedniej dla usług IT infrastruktury informatycznej.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
CELE SZKOLENIA
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami IT w fazie eksploatacji, szczególnie dotyczących wczesnego wykrywania, diagnozowania i rozwiązywania incydentów i problemów oraz dobrych praktyk związanych z codziennym utrzymaniem infrastruktury IT
  • Dogłębne omówienie zagadnień, wyzwań i korzyści związanych z eksploatacją usług IT m.in. Z zapewnieniem odpowiedniego poziomu dostępności usług IT, efektywną komunikacją między IT a użytkownikiem oraz właściwa proporcją między działaniami proaktywnymi a reaktywnymi
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL Intermediate Service Operation
ADRESACI

Osoby odpowiedzialne za: wsparcie usług i zarządzanie infrastrukturą IT a także monitorowanie usług IT, zarządzanie incydentami i problemami, komunikację miedzy IT a użytkownikiem; właściciele usług, kierownicy, liderzy i pracownicy grup wsparcia i Service Desku.

FORMY ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (25% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu).

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Procesy i ich rola we wsparciu usług IT,
  • Cele i zastosowanie procesów: Zarządzania zdarzeniami (Event Management), Zarządzania incydentami (Incident Management), Zarządzania problemami (Problem Management), Realizacji wniosków (Request Fulfillment) oraz Zarządzania uprawnieniami dostępu (Access management),
  • Service Desk – koncepcja i rola w fazie eksploatacji usługi IT,
  • Funkcje i ich role w fazie eksploatacji: Zarządzanie wsparciem technicznym (Technical Management), Zarzadzanie aplikacjami (Application Management) i Zarządzanie eksploatacją usług IT (IT Operations Management)
  • Zagadnienia technologiczne,
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 3 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielski

Pobierz katalog szkoleń

Wyślij wiadomość