Strona główna Szkolenia ITIL ITIL Service Strategy (SS)

06-08.03.18 Warszawa

ITIL Service Strategy (SS)

Trzydniowe szkolenie Service Strategy jest ściśle oparte o publikację „Service Strategy” i obejmuje zagadnienia związane z definiowaniem oraz zarządzaniem strategią usług IT oraz jej wpływem na pozostałe fazy cyklu życia usługi informatycznej.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
CELE SZKOLENIA
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami informatycznymi na poziomie strategicznym
  • Dogłębne omówienie zagadnień związanych ze strategią usług IT, w szczególności z zarządzaniem portfelem usług, zarządzeniem relacjami z biznesem oraz zarządzaniem popytem i finansami usług IT
  • Zrozumienie istoty przekształcenia organizacji IT z firmy zorientowanej na technologię na organizację usługową, której celem jest dostarczanie klientom wartości
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Service Strategy
ADRESACI

Osoby odpowiedzialne za: relację Biznes – IT, analizę i rozliczanie finansów IT, zarządzanie katalogiem i poziomem usług IT, dostarczenie usług IT, także właściciele usług oraz wszystkie osoby zaangażowane w zarządzanie IT.

FORMY ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (25% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu).

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Procesy i ich rola we wsparciu usług IT
  • Wartość usługi (service value)
  • Zasoby strategiczne
  • Zarządzanie portfelem usług (Service Portfolio Management)
  • Zarządzanie finansowe (Financial Management for IT services)
  • Zarządzanie popytem (Demand Management)
  • Zarządzanie relacjami z Biznesem (Business Relationship Management)
  • wzajemne powiązania między procesami
  • Funkcje i role w obszarze strategii usług
  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSF) i kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Wyzwania technologiczne
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin
  • Egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 3 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielski

06-08.03.18 Warszawa

Pobierz katalog szkoleń

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Agnieszka Rutkowska Business Development Manager
Training Practice

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat szkoleń? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość