Strona główna Szkolenia ITIL ITIL Service Transition (ST)

ITIL Service Transition (ST)

Trzydniowe szkolenie Service Transition jest ściśle oparte o publikację „Service Transition” i obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem zmianami oraz wdrożeniami nowych rozwiązań w usługach IT i ich komponentach.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
CELE SZKOLENIA
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami informatycznymi będącymi w fazie przekazania, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących zarządzania zmianami w usługach informatycznych, testowania oraz wdrażania ich do eksploatacji jak również zarzadzania konfiguracją IT
  • Dogłębne omówienie zagadnień, wyzwań i korzyści związanych z przekazaniem usług IT w szczególności związanych z bazami CMDB, zmianami, wdrożeniami oraz współpracy rozwoju z utrzymaniem
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Service Transition
ADRESACI

Osoby odpowiedzialne za: rozwój i wdrożenia rozwiązań IT, zarządzanie zmianą, testowanie, współpracę między rozwojem a utrzymaniem, zarządzanie konfiguracją IT, właściciele usług, kierownicy, liderzy zespołów oraz wszyscy na co dzień rozwijający usługi IT.

FORMY ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (25% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu).

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia,
  • Procesy i ich rola we wsparciu usług IT,
  • Procesy: Planowanie i wsparcie przekazania (Transition Planning and Support), Zarządzanie zmianą (Change Management), Zarządzanie zasobami i konfiguracją usług (Service Asset and Configuration Management), Zarządzanie wydaniami i wdrożeniami (Release and Deployment Management), Weryfikacji i testowania usług (Service Validation and Testing), Ocena zmiany (Evaluation) oraz proces Zarządzanie wiedzą (Knowledge Management),
  • Zastosowanie pozostałych procesów ITIL w fazie przekazania,
  • Role oraz wzajemne powiązania między procesami,
  • Zagadnienia technologiczne
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 3 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielski

Pobierz katalog szkoleń

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Agnieszka Rutkowska Business Development Manager
Training Practice

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat szkoleń? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość