ITIL®4 Foundation

Nowość ITIL®4 Foundation jest pierwszym dostępnym szkoleniem z nowej, czwartej edycji ITIL®. W jego zakresie znalazły się zagadnienia, których znajomość jest niezbędna dla każdej osoby zajmującej się nowoczesnym zarządzaniem usługami IT w erze cyfrowych transformacji.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Przydatne, ale niekonieczne jest doświadczenie w dostarczaniu i wsparciu usług IT.

CELE SZKOLENIA
    • Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
    • Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
    • Pokazanie, jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
    • Zadnie egzaminu ITIL® 4 Foundation weryfikujące znajomość modelu zarządzania usługami IT opisanego w ITIL®4
    • Uzyskanie kwalifikacji pozwalających na udział w szkoleniach z wyższych poziomów ITIL®4, które oceniają zdolność do zastosowania wiedzy w praktycznym kontekście
ADRESACI

Wszystkie osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT.

FORMA ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. polski/75 min. angielski
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu)

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Partnerzy

  • Quint Wellington Redwood
Zakres merytoryczny
  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Cele i kluczowe pojęcia dotycząc 18 praktyk ITIL®
  • Szczegóły dotyczące 7 praktyk ITIL®, w tym ich wzajemne dopasowanie w ramach łańcucha wartości usług
  • Ustawiczne doskonalenie, w tym: model ustawicznego doskonalenia
  • Kontrola zmian
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie wnioskami o usługę
  • Serwisdesk
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 2 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielski

Pobierz katalog szkoleń