Lokalizacja:
Poznań
Termin:
16.11.2020 - 17.11.2020
Język:
PL
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
Cel szkolenia
  • Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
  • Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
  • Pokazanie, jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
  • Zadnie egzaminu ITIL® 4 Foundation weryfikujące znajomość modelu zarządzania usługami IT opisanego w ITIL®4
  • Uzyskanie kwalifikacji pozwalających na udział w szkoleniach z wyższych poziomów ITIL®4, które oceniają zdolność do zastosowania wiedzy w praktycznym kontekście
Zakres szkolenia
  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Cele i kluczowe pojęcia dotycząc 18 praktyk ITIL®
  • Szczegóły dotyczące 7 praktyk ITIL®, w tym ich wzajemne dopasowanie w ramach łańcucha wartości usług
    • Ustawiczne doskonalenie, w tym: model ustawicznego doskonalenia
    • Kontrola zmian
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie problemami
    • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Serwisdesk
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin
Wymagania wstępne

Przydatne, ale niekonieczne jest doświadczenie w dostarczaniu i wsparciu usług IT.

Adresaci

Wszystkie osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT.

Cel szkolenia
  • Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
  • Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
  • Pokazanie, jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
  • Zadnie egzaminu ITIL® 4 Foundation weryfikujące znajomość modelu zarządzania usługami IT opisanego w ITIL®4
  • Uzyskanie kwalifikacji pozwalających na udział w szkoleniach z wyższych poziomów ITIL®4, które oceniają zdolność do zastosowania wiedzy w praktycznym kontekście
Zakres szkolenia
  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Cele i kluczowe pojęcia dotycząc 18 praktyk ITIL®
  • Szczegóły dotyczące 7 praktyk ITIL®, w tym ich wzajemne dopasowanie w ramach łańcucha wartości usług
    • Ustawiczne doskonalenie, w tym: model ustawicznego doskonalenia
    • Kontrola zmian
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie problemami
    • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Serwisdesk
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin
Wymagania wstępne

Przydatne, ale niekonieczne jest doświadczenie w dostarczaniu i wsparciu usług IT.

Adresaci

Wszystkie osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT.

Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. polski/75 min. angielski
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL/ EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: PL/ EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. polski/75 min. angielski
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Inne terminy i lokalizacje

ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
12.10.2020 - 13.10.2020
Cena netto:
1 350 PLN
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
12.10.2020 - 13.10.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
Gdańsk
Język:
PL
Termin:
12.10.2020 - 13.10.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
Kraków
Język:
PL
Termin:
19.10.2020 - 20.10.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
Warszawa
Język:
PL
Termin:
22.10.2020 - 23.10.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
16.11.2020 - 17.11.2020
Cena netto:
1 350 PLN
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
Łódź
Język:
PL
Termin:
16.11.2020 - 17.11.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
Warszawa
Język:
PL
Termin:
19.11.2020 - 20.11.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
Kraków
Język:
PL
Termin:
26.11.2020 - 27.11.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
03.12.2020 - 04.12.2020
Cena netto:
1 350 PLN
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
Kraków
Język:
PL
Termin:
10.12.2020 - 11.12.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
10.12.2020 - 11.12.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
Warszawa
Język:
PL
Termin:
10.12.2020 - 11.12.2020
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ