Cel szkolenia
  • Zrozumienie, jak stworzyć strategię cyfrową dostosowaną do szerszych celów biznesowych
  • Zrozumienie, jak liderzy biznesu i IT na całym świecie reagują na cyfrową rewolucję
  • Zrozumienie, jak korzystać z ITIL®4, aby wspierać organizacje w ich drodze do cyfrowej transformacji, oraz radzić sobie z wyzwaniami związanymi z zarządzaniem usługami i wykorzystaniem nowych technologii
  • Zrozumienie, czym strategia IT różni się od strategii cyfrowej, dostarczanie wskazówek dotyczących integracji strategii cyfrowych i IT oraz promowanie znaczenia skutecznej strategii cyfrowej dla sukcesu biznesowego
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL®4 Specialist Digital & IT Strategy (DITS)
Zakres szkolenia
  • Stosowanie podstawowych zasad ITIL® przy decyzjach i działaniach w zakresie strategii cyfrowej i IT
  • Wykorzystanie strategii cyfrowej do reagowania na cyfrową rewolucję
  • Związek między koncepcjami strategii cyfrowej i IT, systemem wartości usług i łańcuchem wartości usług oraz sposobem ich wykorzystania do tworzenia wartości
  • Wykorzystanie strategii cyfrowej i IT w organizacji, aby zachować rentowność w środowiskach zrewolucjonizowanym przez technologię cyfrową
  • Podejścia strategiczne możliwe dzięki technologii cyfrowej i IT w celu osiągnięcia adekwatności dla klienta / rynku i doskonałości operacyjnej
  • Ryzyka i szanse strategii cyfrowej i IT
  • Kroki i techniki związane z definiowaniem i promowaniem strategii cyfrowej i IT
  • Wdrażanie strategii cyfrowej i IT
Wymagania wstępne

Posiadanie certyfikatu ITIL®4 Foundation.

Adresaci
  • obecni posiadacze certyfikatów ITIL, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i kontynuować podróż w zarządzaniu usługami
  • menedżerowie zarządzający usługami IT i początkujący menedżerowie
  • praktycy ITSM zarządzający działaniem produktów i usług IT i cyfrowych,
  • osoby odpowiedzialne za kompleksową dostawę usług IT

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 3 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe.
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90 min. angielski + 25% dla osób nie będących native speakerami
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition (MPT)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Practitioner

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Design (SD)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Continual Service Improvement (CSI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

SIAM® Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist Create, Deliver & Support (CDS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Drive Stakeholder Value (DSV)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist High Velocity IT (HVIT)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Driect, Plan & Improve (DPI)

Czas trwania:
3 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?