Cel szkolenia

Zapoznanie z podstawowymi pojęciami IT oraz zbudowanie bazowej wiedzy umożliwiającej pracownikom biznesu sprawnie komunikować się z przedstawicielami działów IT

Korzyści
  • Poznanie podstawowych zagadnień dotyczących informatyki oraz specyfiki funkcjonowania IT
  • Zbudowanie bazy pojęciowej ułatwiającej komunikację biznesowi z pracownikami informatyki
  • Przedstawienie różnych perspektyw patrzenia na informatykę – perspektywę biznesu oraz IT
  • Zrozumienie podstaw dotyczących zarządzania bezpieczeństwem informacji
  • Zdobycie wiedzy niezbędnej do uczestniczenia w projektach informatycznych w charakterze klienta definiującego wymagania, odbiorcy i użytkownika informatycznych produktów projektu
Zakres szkolenia
  • Omówienie czym jest IT oraz jaka jest rola informatyki
  • IT jako usługa (usługowy model zarządzania IT, relacja biznes-IT, katalog usług IT, Umowy SLA, OLA, UC)
  • IT jako technologia
    • software (systemy biznesowe, systemy wspierające, serwery aplikacyjne, bazy danych, języki programowania)
    • hardware (sieci LAN, WAN, pamięci masowe, serwery, urządzenia peryferyjne – drukarki, skanery, komputery osobiste i akcesoria)
    • telekomunikacja (telefonia stacjonarna, VoIP),
    • serwerownie
    • Bezpieczeństwo w IT (przepisy prawne związane z bezpieczeństwem IT, polityka bezpieczeństwa informacji, role związane z bezpieczeństwem)
  • Projekty informatyczne i cykl wytwórczy oprogramowania (podstawowe pojęcia dotyczące zarządzania projektami, tradycyjne podejście do zarządzania projektami (waterfall) vs podejście zwinne (agile), role w projektach, inżynieria oprogramowania, zarządzanie wymaganiami, wprowadzanie zmian na środowisko produkcyjne, testowanie)
  • IT jako organizacja i jako ludzie (struktura IT, Service Desk, zarządzanie technologiczne, zarządzanie aplikacjami, zarządzanie kontraktami i wyposażeniem, projekty w organizacji (PMO), profile kompetencji w IT, szkolenie w IT)
Adresaci

Osoby współpracujące z IT, które korzystają z usług oferowanych przez IT m.in. pracownicy działów HR, marketingu, sprzedaży oraz administracji

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL® & ITSM

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

SIAM® Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist Create, Deliver & Support (CDS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Drive Stakeholder Value (DSV)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist High Velocity IT (HVIT)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Driect, Plan & Improve (DPI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Digital & IT Strategy (DITS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition (MPT)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Practitioner

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Design (SD)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Continual Service Improvement (CSI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Czas trwania:
5 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?