Cel szkolenia
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami IT w fazie eksploatacji, szczególnie dotyczących wczesnego wykrywania, diagnozowania i rozwiązywania incydentów i problemów oraz dobrych praktyk związanych z codziennym utrzymaniem infrastruktury IT
  • Dogłębne omówienie zagadnień, wyzwań i korzyści związanych z eksploatacją usług IT m.in. Z zapewnieniem odpowiedniego poziomu dostępności usług IT, efektywną komunikacją między IT a użytkownikiem oraz właściwa proporcją między działaniami proaktywnymi a reaktywnymi.
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Operational Support & Analysis
Zakres szkolenia
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia
  • Cele, przebieg i zastosowanie procesów: Zarządzania zdarzeniami (Event Management), Zarządzania incydentami (Incident Management), Zarządzania problemami (Problem Management), Realizacji wniosków (Request Fulfillment), Zarządzania uprawnieniami dostępu (Access management),
  • Service Desk – koncepcja i rola w fazie eksploatacji usługi IT,
  • Techniki analizy problemów,
  • Funkcje: Zarządzanie wsparciem technicznym (Technical Management), Zarzadzanie aplikacjami (Application Management) i Zarządzanie eksploatacją (IT Operations Management),
  • Omówienie czynności operacyjnych, m.in. monitorowanie usługi IT
  • Zagadnienia technologiczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin
Wymagania wstępne

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
Adresaci

Osoby odpowiedzialne za: rozwój i wdrożenia rozwiązań IT, zarządzanie zmianą, testowanie, współpracę między rozwojem a utrzymaniem, zarządzanie konfiguracją IT, właściciele usług, kierownicy, liderzy zespołów oraz wszyscy na co dzień rozwijający usługi IT

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 5 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (60% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

SIAM® Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist Create, Deliver & Support (CDS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Drive Stakeholder Value (DSV)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist High Velocity IT (HVIT)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Driect, Plan & Improve (DPI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Digital & IT Strategy (DITS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition (MPT)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Practitioner

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Design (SD)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Continual Service Improvement (CSI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?