Lokalizacja:
On-line
Termin:
16.12.2021 - 17.12.2021
Język:
PL
Cena netto:
1 350 PLN
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
Cel szkolenia
  • Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
  • Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
  • Pokazanie, jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
  • Zdanie egzaminu ITIL® 4 Foundation weryfikujące znajomość modelu zarządzania usługami IT opisanego w ITIL®4
  • Uzyskanie kwalifikacji pozwalających na udział w szkoleniach z wyższych poziomów ITIL®4, które oceniają zdolność do zastosowania wiedzy w praktycznym kontekście
Zakres szkolenia
  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Cele i kluczowe pojęcia dotycząc 18 praktyk ITIL®
  • Szczegóły dotyczące 7 praktyk ITIL®, w tym ich wzajemne dopasowanie w ramach łańcucha wartości usług
    • Ustawiczne doskonalenie, w tym: model ustawicznego doskonalenia
    • Umożliwianie zmian
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie problemami
    • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Serwisdesk
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin
Wymagania wstępne

Przydatne, ale niekonieczne jest doświadczenie w dostarczaniu i wsparciu usług IT.

Adresaci

Wszystkie osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT.

Cel szkolenia
  • Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
  • Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
  • Pokazanie, jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
  • Zdanie egzaminu ITIL® 4 Foundation weryfikujące znajomość modelu zarządzania usługami IT opisanego w ITIL®4
  • Uzyskanie kwalifikacji pozwalających na udział w szkoleniach z wyższych poziomów ITIL®4, które oceniają zdolność do zastosowania wiedzy w praktycznym kontekście
Zakres szkolenia
  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Cele i kluczowe pojęcia dotycząc 18 praktyk ITIL®
  • Szczegóły dotyczące 7 praktyk ITIL®, w tym ich wzajemne dopasowanie w ramach łańcucha wartości usług
    • Ustawiczne doskonalenie, w tym: model ustawicznego doskonalenia
    • Umożliwianie zmian
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie problemami
    • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Serwisdesk
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin
Wymagania wstępne

Przydatne, ale niekonieczne jest doświadczenie w dostarczaniu i wsparciu usług IT.

Adresaci

Wszystkie osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT.

Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. polski/75 min. angielski
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL/ EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: PL/ EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. polski/75 min. angielski
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Inne terminy i lokalizacje

ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
02.12.2021 - 03.12.2021
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
20.01.2022 - 21.01.2022
Cena netto:
1 350 PLN
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
20.01.2022 - 21.01.2022
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
20.01.2022 - 21.01.2022
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
17.02.2022 - 18.02.2022
Cena netto:
1 350 PLN
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
17.02.2022 - 18.02.2022
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
17.02.2022 - 18.02.2022
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
17.03.2022 - 18.03.2022
Cena netto:
1 350 PLN
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
17.03.2022 - 18.03.2022
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
17.03.2022 - 18.03.2022
Cena netto:
1 500 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?