Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cele szkolenia
  • Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
  • Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
  • Pokazanie jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
  • Zdobywanie praktycznej wiedzy i umiejętności we wszystkich czterech modułach ITIL® 4 Managing Professional: Create, Deliver and Support, Drive Stakeholder Value, High Velocity IT and Direct, Plan and Improve
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL® 4 Managing Professional dla osób posiadających głęboką wiedzę na temat poprzednich wersji ITIL®
Zakres szkolenia
  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Tworzenie, dostarczanie i wspieranie usług
  • Zwiększanie wartości dla interesariuszy
  • IT wysokiej prędkości
  • Kierunek, planowanie i doskonalenie
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
Wymagania wstępne

Posiadanie certyfikatu ITIL® V3 Expert albo przynajmniej 17 punktów z ścieżek certyfikacyjnych ITIL® V3 or ITIL® 2011

Adresaci

Eksperci i menedżerowie IT, którzy mają już szeroką wiedzę na temat usług zarządzania IT oraz odpowiednie certyfikaty ITIL® V3

Cele szkolenia
  • Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
  • Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
  • Pokazanie jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
  • Zdobywanie praktycznej wiedzy i umiejętności we wszystkich czterech modułach ITIL® 4 Managing Professional: Create, Deliver and Support, Drive Stakeholder Value, High Velocity IT and Direct, Plan and Improve
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL® 4 Managing Professional dla osób posiadających głęboką wiedzę na temat poprzednich wersji ITIL®
Zakres szkolenia
  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Tworzenie, dostarczanie i wspieranie usług
  • Zwiększanie wartości dla interesariuszy
  • IT wysokiej prędkości
  • Kierunek, planowanie i doskonalenie
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
Wymagania wstępne

Posiadanie certyfikatu ITIL® V3 Expert albo przynajmniej 17 punktów z ścieżek certyfikacyjnych ITIL® V3 or ITIL® 2011

Adresaci

Eksperci i menedżerowie IT, którzy mają już szeroką wiedzę na temat usług zarządzania IT oraz odpowiednie certyfikaty ITIL® V3

Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90 min. angielski + 25% dla osób nie będących native speakerami
  • Korzystanie z materiałów: nie

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 5 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób).
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90 min. angielski + 25% dla osób nie będących native speakerami
  • Korzystanie z materiałów: nie

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL® & ITSM

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM
Akredytowane

SIAM® Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist Create, Deliver & Support (CDS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Drive Stakeholder Value (DSV)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist High Velocity IT (HVIT)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Driect, Plan & Improve (DPI)

Czas trwania:
3 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?