Zapytaj o szkolenie Nasza oferta szkoleń
Zapytaj o szkolenie Nasza oferta szkoleń
Zapytaj o szkolenie Nasza oferta szkoleń
Lokalizacja:
On-line
Termin:
29.06.2021 - 30.06.2021
Język:
EN
Cena netto:
1 600 PLN
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 0
Cena egzaminu netto:
900 PLN
Cel szkolenia

Zrozumienie następujących elementów:

  • Wprowadzania do zarządzaniem i integrację usług opartego o metodykę Service Integration and Management (SIAM®)
  • Plan wdrożenia SIAM®
  • SIAM® i jego związek z innymi praktykami zarządzania
  • Role i obowiązki SIAM®
  • Praktyki SIAM®
  • Procesy wspierające SIAM®
  • Wyzwania i zagrożenia związane z SIAM®
Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie do podejścia związanego z zarządzaniem i integrację usług w oparciu o metodykę SIAM®
  • Podstawy SIAM®
  • Metodyka SIAM® i różne struktury sugerowane dla integratorów usług
  • Mapa drogowa SIAM®
  • Kluczowe etapy wdrażania SIAM®, główne cele i działania tych etapów
  • Role i obowiązki SIAM®
  • Różne role SIAM® i ich obowiązki
  • Praktyki SIAM®
  • Różne inne praktyki zarządzania usługami IT
Wymagania wstępne

Nie ma szczególnych warunków wstępnych do przystąpienia do egzaminu; jednakże zdecydowanie zaleca się, aby kandydaci posiadali dobrą znajomość terminologii zarządzania usługami IT lub inne uznane podejścia i standardy zarządzania usługami IT.

Adresaci

Ten certyfikat jest skierowany do profesjonalistów na całym świecie, którzy są zainteresowani praktykami zarządzania i integracji usług w oparciu o SIAM® lub którzy chcą wdrożyć tę metodykę w organizacji, a w szczególności już pracują z procesami zarządzania usługami IT. Ponadto certyfikat SIAM® jest przeznaczony dla dostawców, którzy chcą wdrożyć zarządzanie usługami w oparciu o model SIAM®.

Cel szkolenia

Zrozumienie następujących elementów:

  • Wprowadzania do zarządzaniem i integrację usług opartego o metodykę Service Integration and Management (SIAM®)
  • Plan wdrożenia SIAM®
  • SIAM® i jego związek z innymi praktykami zarządzania
  • Role i obowiązki SIAM®
  • Praktyki SIAM®
  • Procesy wspierające SIAM®
  • Wyzwania i zagrożenia związane z SIAM®
Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie do podejścia związanego z zarządzaniem i integrację usług w oparciu o metodykę SIAM®
  • Podstawy SIAM®
  • Metodyka SIAM® i różne struktury sugerowane dla integratorów usług
  • Mapa drogowa SIAM®
  • Kluczowe etapy wdrażania SIAM®, główne cele i działania tych etapów
  • Role i obowiązki SIAM®
  • Różne role SIAM® i ich obowiązki
  • Praktyki SIAM®
  • Różne inne praktyki zarządzania usługami IT
Wymagania wstępne

Nie ma szczególnych warunków wstępnych do przystąpienia do egzaminu; jednakże zdecydowanie zaleca się, aby kandydaci posiadali dobrą znajomość terminologii zarządzania usługami IT lub inne uznane podejścia i standardy zarządzania usługami IT.

Adresaci

Ten certyfikat jest skierowany do profesjonalistów na całym świecie, którzy są zainteresowani praktykami zarządzania i integracji usług w oparciu o SIAM® lub którzy chcą wdrożyć tę metodykę w organizacji, a w szczególności już pracują z procesami zarządzania usługami IT. Ponadto certyfikat SIAM® jest przeznaczony dla dostawców, którzy chcą wdrożyć zarządzanie usługami w oparciu o model SIAM®.

Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. angielski + 25% dla osób nie będących native speakerami
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

 

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL/ EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe.
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. angielski + 25% dla osób nie będących native speakerami
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

 

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Możliwość płatności w ratach

Dowiedz się jak kupić szkolenie NA RATY – w kilku prostych krokach. Pobierz informator!

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?