Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cel szkolenia

Poznanie najlepszych praktyk związanych z procesem zarządzania problemami w organizacji usługowej IT.

Korzyści
  • Uczestnicy warsztatu poznają:
    • terminologię, cele oraz przebieg procesu zarządzania problemami
    • relację procesu zarządzania problemami do pozostałych procesów wspierających eksploatację usług IT
    • rolę procesu zarządzania problemami w ustawicznym doskonaleniu usług
    • techniki i narzędzia związane z diagnozowaniem i eliminowaniem problemów oraz ich zastosowanie w praktyce
    • wpływ efektywnego procesu zarządzania problemami na jakość i dostępność usług IT

Ponadto uczestnicy warsztatów będą potrafili rozróżnić problem od incydentu oraz wskazać właściwe narzędzia, jakich można użyć w zależności od fazy cyklu życia w jakiej znajduje się konkretny problem.

Zakres szkolenia
  • Usługa informatyczna (definicja, klient, użytkownik, wartość, dostępność)
  • Procesy wspierające eksploatację usług IT
  • Zarządzanie problemami
    • Podstawowe pojęcia charakterystyczne dla procesu
    • Cykl życia problemu i znanego błędu
    • Relacja zarządzania problemami do zarządzania incydentami
  • Proces:
    • Cele
    • Dane i informacje wejściowe/wyjściowe
    • Schemat działań
    • Role i zakres odpowiedzialności (m.in.: problem manager, linie wsparcia etc.)
    • Miary procesu (KPI)
    • Dokumentacja problemów
    • Baza znanych błędów
    • Wsparcie narzędziowe
  • Techniki wspierające diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, m.in.:
    • Pareto analysis
    • Pain Value Analysis
    • Kepner-Tregoe
    • Ishikawa diagram
    • 5 Whys
    • Affinity Diagrams
  • Ćwiczenia
Adresaci

Osoby odpowiedzialne za: wsparcie usług i zarządzanie infrastrukturą IT w szczególności za proaktywne działania a także monitorowanie usług IT, zarządzanie incydentami i problemami, właściciele usług, jak również liderzy i pracownicy grup wsparcia

Cel szkolenia

Poznanie najlepszych praktyk związanych z procesem zarządzania problemami w organizacji usługowej IT.

Korzyści
  • Uczestnicy warsztatu poznają:
    • terminologię, cele oraz przebieg procesu zarządzania problemami
    • relację procesu zarządzania problemami do pozostałych procesów wspierających eksploatację usług IT
    • rolę procesu zarządzania problemami w ustawicznym doskonaleniu usług
    • techniki i narzędzia związane z diagnozowaniem i eliminowaniem problemów oraz ich zastosowanie w praktyce
    • wpływ efektywnego procesu zarządzania problemami na jakość i dostępność usług IT

Ponadto uczestnicy warsztatów będą potrafili rozróżnić problem od incydentu oraz wskazać właściwe narzędzia, jakich można użyć w zależności od fazy cyklu życia w jakiej znajduje się konkretny problem.

Zakres szkolenia
  • Usługa informatyczna (definicja, klient, użytkownik, wartość, dostępność)
  • Procesy wspierające eksploatację usług IT
  • Zarządzanie problemami
    • Podstawowe pojęcia charakterystyczne dla procesu
    • Cykl życia problemu i znanego błędu
    • Relacja zarządzania problemami do zarządzania incydentami
  • Proces:
    • Cele
    • Dane i informacje wejściowe/wyjściowe
    • Schemat działań
    • Role i zakres odpowiedzialności (m.in.: problem manager, linie wsparcia etc.)
    • Miary procesu (KPI)
    • Dokumentacja problemów
    • Baza znanych błędów
    • Wsparcie narzędziowe
  • Techniki wspierające diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, m.in.:
    • Pareto analysis
    • Pain Value Analysis
    • Kepner-Tregoe
    • Ishikawa diagram
    • 5 Whys
    • Affinity Diagrams
  • Ćwiczenia
Adresaci

Osoby odpowiedzialne za: wsparcie usług i zarządzanie infrastrukturą IT w szczególności za proaktywne działania a także monitorowanie usług IT, zarządzanie incydentami i problemami, właściciele usług, jak również liderzy i pracownicy grup wsparcia

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 1 dzień

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób).
Warsztaty szkoleniowe

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL® & ITSM
Akredytowane

SIAM® Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist Create, Deliver & Support (CDS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Drive Stakeholder Value (DSV)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist High Velocity IT (HVIT)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Driect, Plan & Improve (DPI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition (MPT)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?