Strona główna Szkolenia Prince2 Skuteczny Specjalista

Skuteczny Specjalista

Przybliżenie członkom zespołów projektowych wiedzy z zarządzania projektami, efektywnej pracy i komunikacji oraz tematyki zarządzania i umiejętności miękkich.

CEL SZKOLENIA

Przybliżenie członkom zespołów projektowych wiedzy z zarządzania projektami, efektywnej pracy i komunikacji oraz tematyki zarządzania i umiejętności miękkich.

ADRESACI

Członkowie zespołów projektowych, także kierownicy projektów oraz koordynatorzy zadań, obszarów i procesów.

FORMA ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, ćwiczenia, dyskusja

KORZYŚCI
Zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych na temat:
  • sprawnego i samodzielnego poruszanie się członków w zespole podczas pracy w projekcie
  • skutecznego organizowania własnej pracy
  • poprawy jakości wspólnej pracy specjalisty z zespołem projektowym oraz managementem
  • zwiększenie efektywności zespołu
  • lepsza komunikacja ze współpracownikami
  • świadomości swoich obowiązków
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez trenera, mającego doświadczenie praktyczne, materiały merytoryczne w formie drukowanej, zestaw ćwiczeń, certyfikat ukończenia szkolenia

Zakres merytoryczny

Witaj w świecie projektów.

  • Wprowadzenie : „Ten namolny darmozjad”, czyli jak dogadać się z twoim PMem?
  • Co to jest zarządzanie projektami i do czego im to potrzebne?
  • Stakeholderzy, chartery i inne trudne słowa z ostatniej telekonferencji.
  • Chcesz dowozić? Poznaj swoje trzy nowe przykazania!
  • Struktura typowego projektu.
  • Trochę o estymacji, czyli dlaczego oni chcą wiedzieć „ile to potrwa” i co na to odpowiedzieć.
  • Scrum, Agile, Lean, Managment 3.0 czyli idzie nowe i jak się w nim odnaleźć.

Jak radzić sobie lepiej?

  • Dlaczego nie masz racji, czyli słowo o dysonansach poznawczych tym jak przeszkadzają być skutecznym.
  • Jak radzić sobie z brakiem czasu i ustalaniem priorytetów (reguła Pareto, listy ToDo, Macierz Eisenhowera).
  • Czy na pewno umiesz korzystać z maila?
  • Sprytne narzędzia, które pomogą ci w pracy.
  • Nie lubię pracować z tym nowym gościem, co robić?
  • Jak komunikować i raportować postępy prac, aby oszczędzić sobie bólu głowy i nerwów.
  • Feedbacki, czyli jak narzekać konstruktywnie.
  • Eskalacje, czyli naprawdę tego nie chcesz.
  • Co po szkoleniu, czyli jak rozwijać się dalej?
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 2 dni
  • Język : Polski
  • Materiały : Polski

Pobierz katalog szkoleń

Wyślij wiadomość