Strona główna Szkolenia ITIL Zarządzanie zmianami w usługach IT

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Zarządzanie zmianami w usługach IT to dedykowane szkolenie, w czasie którego uczestnicy dogłębnie poznają korzyści, ryzyka i wyzwania związane z zarządzaniem zmianami w infrastrukturze oraz usługach IT oraz zrozumieją relację między zarządzaniem zmianami a pozostałymi procesami w IT.

CELE SZKOLENIA/WARSZTATU

Poznanie najlepszych praktyk związanych z zarządzaniem zmianą w usługach i infrastrukturze IT w oparciu o proces ITIL® Change Management.

ADRESACI

Osoby odpowiedzialne za: rozwój i wdrożenia rozwiązań IT, zarządzanie zmianą, współpracę między rozwojem a utrzymaniem, zarządzanie konfiguracją IT, właściciele usług oraz wszyscy na co dzień rozwijający usługi IT.

FORMY ZAJĘĆ

Warsztaty szkoleniowe

KORZYŚCI
  • Uczestnicy warsztatu poznają:
    • najlepsze praktyki związane z zarządzaniem zmianą w usługach i infrastrukturze IT w oparciu o proces Change Management opisany w publikacji ITIL®
    • możliwości wykorzystania procesu Change Management w projektach IT
  • Słuchacze zdobędą wiedzę na temat:
    • praktycznego zastosowania procesu Change Management w różnych organizacjach i usługach IT
    • relacji procesu Change Management do pozostałych procesów wspierających usługi IT
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez trenera, mającego doświadczenie praktyczne w obszarze zarządzania usługami IT, materiały merytoryczne w formie drukowanej, zestaw ćwiczeń, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), certyfikat ukończenia szkolenia.

Zakres merytoryczny
  • Wstęp – wsparcie procesowe w 5 fazach cyklu życia usługi ze szczególnym uwzględnieniem fazy Transition i Operation

  • Wzajemne zależności i powiązania procesów Change Management, Release Management i Service Asset and Configuration Management – ogólny obraz
  • Kontrola wpływu zmian na stabilność usług i infrastruktury IT
  • Proces Change Management, jako narzędzie wspierające zarządzanie każdą zmianą oraz wszystkimi zmianami, m.in.:
    • Cel i zakres procesu
    • Rodzaje zmian
    • Typy RFC (standard, normal, emergency) i sposób ich obsługi
    • Modele zmian i ich zastosowanie
  • Role w procesie Change Management, m.in.:
    • CAB/ECAB
    • Change Manager
    • Change Owner
  • Przykłady dobrych praktyk – m.in.:
    • Jak uniknąć zbędnej biurokracji w procesie
    • Jak mierzyć proces Change Management
    • W jaki sposób przypisywać role w procesie (model RACI)
  • Korzyści z zastosowania procesu Change Management
  • Wyzwania i ryzyka związane z zaimplementowaniem procesu Change Management w organizacji IT
  • Liczebność grupy : 8-15 dni
  • Czas trwania : 1 dzień
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie

Pobierz katalog szkoleń

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Agnieszka Rutkowska Business Development Manager
Training Practice

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat szkoleń? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość