Cel szkolenia

Poznanie najlepszych praktyk związanych z zarządzaniem zmianą w usługach i infrastrukturze IT

Korzyści
  • Uczestnicy warsztatu poznają:
    • najlepsze praktyki związane z zarządzaniem zmianą w usługach i infrastrukturze IT
    • możliwości wykorzystania procesu zarządzanie zmianami w projektach IT
  • Słuchacze zdobędą wiedzę na temat:
    • praktycznego zastosowania procesu zarządzanie zmianami w różnych organizacjach i usługach IT
    • relacji procesu zarządzanie zmianami do pozostałych procesów wspierających usługi IT
Zakres szkolenia
  • Wstęp – wsparcie procesowe w 5 fazach cyklu życia usługi ze szczególnym uwzględnieniem fazy Transition i Operation
  • Wzajemne zależności i powiązania procesów zarządzanie zmianami, zarządzanie wydaniami i zarządzanie konfiguracją i zasobami IT – ogólny obraz
  • Kontrola wpływu zmian na stabilność usług i infrastruktury IT
  • Proces zarządzanie zmianami, jako narzędzie wspierające zarządzanie każdą zmianą oraz wszystkimi zmianami, m.in.:
    • Cel i zakres procesu
    • Rodzaje zmian
    • Typy Zmian (standardowa, normalna pilna) i sposób ich obsługi
    • Modele zmian i ich zastosowanie
  • Role w procesie zarządzanie zmianami, m.in.:
    • Rada ds. Zmian i Rada ds. Zmian Pilnych
    • Manager Zmian
    • Właściciel Zmian
  • Przykłady dobrych praktyk – m.in.:
    • Jak uniknąć zbędnej biurokracji w procesie
    • Jak mierzyć proces zarządzanie zmianami
    • W jaki sposób przypisywać role w procesie (model RACI)
  • Korzyści z zastosowania procesu zarządzanie zmianami
  • Wyzwania i ryzyka związane z zaimplementowaniem procesu zarządzanie zmianami w organizacji IT
Adresaci

Osoby odpowiedzialne za: rozwój i wdrożenia rozwiązań IT, zarządzanie zmianą, współpracę między rozwojem a utrzymaniem, zarządzanie konfiguracją IT, właściciele usług oraz wszyscy na co dzień rozwijający usługi IT

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 1 dzień

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu
Warsztaty szkoleniowe

Zobacz prezentację

Pobierz plik pdf

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL®

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Practitioner

Czas trwania:
2 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Design (SD)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Continual Service Improvement (CSI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®
Akredytowane

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Czas trwania:
5 dni
ITIL®

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ