WEBINAR
MS TEAMS
04.04.2023
11:00 - 12:30
Chcesz szybko i skutecznie rozwiązywać problemy zgłaszane przez Twoich klientów? To możliwe z platformą ServiceNow! Zapisz się na bezpłatny webinar i podnieś swoją wiedzę w zakresie automatyzacji procesów biznesowych i obsługi klienta.
Agenci pierwszej linii, obsługujący zgłaszane incydenty, często działają pod dużą presją. Klienci oczekują od agenta odpowiedzi na każde pytanie lub rozwiązania problemu. Niezwykle pomocne okazują się funkcjonalności platformy ServiceNow. Aby zapewnić lepszą obsługę, agent może bowiem współpracować z innym agentem lub ekspertem w celu szybkiego rozwiązania interakcji lub sprawy.
Dowiedz się, jak zapewnić spersonalizowane doświadczenie klienta i jak usprawnić wydajność agentów obsługujących incydenty zgłaszane poprzez ServiceNow. Poznaj najlepsze praktyki, specyfikę pracy agenta oraz możliwości platformy platform!
Zarezerwuj miejsce już dziś!
11.00 - 11.10
Wprowadzenie do świata ServiceNow
11.10 - 11.25
Zarządzanie obsługą klienta
11.25 - 11.45
Obszar roboczy agenta
11.45 - 12.15
Obsługa zgłoszeń oraz praca agentów
12.15 - 12.30
Podsumowanie oraz sekcja pytań i odpowiedzi
Dowiesz się
Sii Polska jest wielokrotnie nagradzanym dostawcą usług IT, inżynieryjnych i BPO, zatrudniającym ponad 8 000 specjalistów.
W obszarze platformy ServiceNow Sii Polska oferuje usługi na każdym etapie procesu implementacji. Dedykowane centrum kompetencyjne zapewnia doradztwo przed i po wdrożeniu, wdrożenie, dostosowanie, integrację z innymi systemami, zdalne utrzymanie, wsparcie, migrację danych ze starszych systemów oraz okresowe aktualizacje platformy. Dodatkowo Sii Polska wspiera klientów w procesie adaptacji i szkoleń dla użytkowników końcowych.
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie
Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
Are you sure you want to leave this page?