Inne wydarzenia
Inne wydarzenia
Inne wydarzenia

Pracujesz na rozwiązaniach Salesforce i chciałbyś usprawnić procesy w organizacji? W jaki sposób w połączeniu ze Slackiem możesz zwiększyć produktywność swoich zespołów i zbudować przewagę konkurencyjną? Jak przyspieszyć realizację zadań, integrując dane i systemy w jednym widoku? Na te i wiele więcej pytań odpowiemy podczas śniadania biznesowego.

W trakcie wydarzenia eksperci z firm Sii Polska, Modivo i Slack zaprezentują możliwości Slacka, a także podpowiedzą, jak możesz wykorzystać go w Twojej organizacji. 

Dołącz do wydarzenia i dowiedz się:

  • Jak Slack pomaga organizacjom osiągać wyższą wydajność i efektywność w pracy
  • Jakie korzyści daje integracja Slack i Salesforce 
  • Jak działają rozwiązania łączące dane z wielu systemów  
  • Na czym polega najnowsza funkcjonalność Slack Canvas 
  • Jak wygląda proces wdrożenia lub rozszerzenia użycia Slacka w firmie

źródło: Salesforce

Wydarzenie jest dla Ciebie, jeśli: 

  • Korzystasz już z Salesforce i chcesz dowiedzieć się, jak Slack rozszerza jego możliwości 
  • Chcesz poprawić efektywność operacyjną procesów 
  • Widzisz potrzebę usprawnienia komunikacji i współpracy wewnątrz firmy oraz z partnerami i klientami  
  • Rotacja pracowników oraz onboarding są wyzwaniem w Twojej organizacji lub dziale


🕒 AGENDA
 

9:00 – 9:15
Rejestracja uczestników i śniadanie

9:15 – 11:00 

1. Modivo Succes Stories | Rozmowa: Jak Slack wspiera Waszą organizację?

2. Slack jako platforma produktywności

  • Slack Canvas
  • Slack – demo oraz prezentacja customowej aplikacji Tell me more
  • Aplikacje i rozwiązania Salesforce dla Slack

3. Wdrożenie Slacka: jak wykorzystać jego potencjał w Twojej organizacji?

11:00 – 11:30 
Networking i zakończenie

Prelegenci

  • Wojciech Lewicki
    Wojciech Lewicki
    Team Leader | MODIVO
    Team leader z 15 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT. Karierę rozwijał w firmach z różnych branż, takich jak: ubezpieczeniowa, telekomunikacyjna, bankowa oraz e-commerce. Od blisko roku związany z Modivo, gdzie wspólnie z zespołem odpowiada za zarządzanie systemami backofficowymi. Bardzo ceni sobie pracę zespołową, opartą na otwartej komunikacji.
  • Paweł Augustyn
    Paweł Augustyn
    Lead Konsultant | Sii
    Na co dzień zajmuje się wspieraniem klientów za pomocą rozwiązań opartych o ekosystem Salesforce. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w budowie i zarządzaniu strukturami sprzedaży i obsługi klientów umiejętnie dobiera rozwiązania, odpowiadając na indywidualne potrzeby biznesowe. Nieustannie pogłębia swoją wiedzę na temat możliwości, jakie daje technologia i aktywnie dzieli się nią z klientami. Działa również jako team leader zespołu konsultantów i mentor w Trailblazer Community.
  • Piotr Broniek
    Piotr Broniek
    Salesforce Administrator | Sii
    Ma bogate doświadczenie, zdobyte w firmach o globalnym zasięgu w sektorze finansowym. Jest nastawiony na rozwój w technologii Salesforce i Slack – chętnie poznaje nowości w tym obszarze. W swojej pracy stawia na eksperckość i dobry kontakt ze współpracownikami oraz społecznością Salesforce w Polsce i na świecie.

Dlaczego warto dołączyć?

Case study

wdrożenia Slacka na konkretnym przykładzie

Eksperci Sii i Slack

poznaj różne perspektywy

Networking

porozmawiaj z nami w nieformalnej atmosferze

Goście


Deniz Aksoy | Account Executive

Slack

Account Executive, który pracuje w Slacku od 5 lat. Jest odpowiedzialny za zarządzanie i rozszerzanie bazy klientów Slack Enterprise w Polsce i krajach bałtyckich. Ma udokumentowane sukcesy we wspieraniu klientów z różnych branż w transformacji biznesu za pomocą Slacka. 

Cormac Connolly | Account Executive

Slack

Współpracuje z dużymi przedsiębiorstwami w Polsce i regionie bałtyckim. Pomaga we wprowadzaniu usprawnień organizacyjnych i optymalizacji procesów biznesowych za pomocą Slacka. Chętnie rozmawia z liderami biznesu i technologii o możliwościach Slacka, które pozwalają sprawnie funkcjonować na współczesnym rynku. 

Organizator

Organizatorem wydarzenia jest Centrum Kompetencyjne Salesforce działające w ramach Sii Polska, wielokrotnie nagradzanego dostawcy usług IT, inżynieryjnych i BPO. Centrum Kompetencyjne Salesforce wspiera branżowych liderów w obszarze wdrożenia, utrzymania i rozwoju Salesforce. Ma na swoim pokładzie ponad 100 certyfikowanych specjalistów, posiada imponujące referencje i międzynarodowe doświadczenie w projektach dla klientów z sektora handlu detalicznego, produkcji, usług komunalnych, medycznych i innych.

Poznaj naszą ofertę

Masz pytania?

Dowiedz się o nas więcej

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego

Get an offer

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

Aplikuj Aplikuj

Paweł Process Owner

Join Sii

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?