Klient
Bank inwestycyjny i firma świadcząca usługi finansowe. Posiada biura we wszystkich głównych centrach finansowych na całym świecie.
Wyzwanie
- Poznanie metod i technologii z obszaru statystycznej analizy danych, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, wraz z ich praktycznymi zastosowaniami
- Zrozumienie przez Kadrę Managerską możliwości zastosowania metod analizy danych, poznania wynikających z nich korzyści biznesowych oraz identyfikacji obszarów, na które wpływają
Co zrobiliśmy
- Przeprowadziliśmy rozmowy z klientem w celu zrozumienia i określenia jego potrzeb, oczekiwań i zamierzonych celów
- Przygotowaliśmy dedykowany program warsztatów rozwijających kompetencje z zakresu analizy danych
- Przeprowadziliśmy serię warsztatów skierowanych do odbiorców biznesowych
Efekty
- Wzrost świadomości co do możliwych sposobów i kierunków konkurowania analityką
- Rozwój wiedzy dotyczącej świadomego wspierania procesów podejmowania decyzji za pomocą nowoczesnych metod analizy danych
- Wzrost efektywności realizacji procesów analitycznych wspierających działalność klienta