Nasze wsparcie pierwszej linii 24/7/365 pomaga firmom działać wydajniej dzięki ustandaryzowanym procesom IT i automatyzacji, co obniża koszty. Dzięki wirtualnym agentom i chatbotom AI skracamy czas reakcji do kilku sekund i zapobiegamy problemom, zanim się pojawią. Nasi wielojęzyczni specjaliści IT szybko rozwiązują zgłoszenia i zapytania użytkowników do działu obsługi, korzystając z nowoczesnych narzędzi, takich jak VoIP, IVR i VPBX, zapewniając niezawodną obsługę.
Nasz całodobowy serwis wsparcia aplikacji gwarantuje błyskawiczną obsługę zgłoszeń. Dzięki elastycznym opcjom pomocy i szerokiej wiedzy specjalistycznej skutecznie zarządzamy wieloma zadaniami jednocześnie zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Świadczymy usługi zgodnie z ustalonymi umowami SLA i wykorzystujemy systemy ITSM do ciągłego monitorowania wydajności, aby utrzymać zadowolenie Twoich klientów we wszystkich strefach czasowych.
Dzięki naszej sieci oddziałów i punktów serwisowych w największych miastach Polski docieramy do lokalizacji naszych klientów w ciągu maksymalnie 2 godzin. Oferując naprawy 24/7/365 Break & Fix, wraz z IMAC, Swap, Smart Hands i pełnym wsparciem Data Center, zapobiegamy przestojom i utrzymujemy Twoją ciągłość biznesową. Ponadto zarządzamy relokacjami biur i fabryk, a także zakupem, konfiguracją i instalacją niezbędnego sprzętu IT w kluczowych lokalizacjach.
Sprawdź, co dostarczamy w Twoim sektorze
Zostań częścią zespołu Power People
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?