Sprawdź swoje połączenie sieciowe, odśwież stronę i spróbuj ponownie.
Klient potrzebował wyszukiwarki dostosowanej do specyfiki języka prawnego, zdolnej do uchwycenia rzeczywistego znaczenia zapytań użytkowników.
Udostępnij:
Jako Operator Usługi Kluczowej klient musiał wdrożyć wymagania Ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
Klient poszukiwał zaufanego, globalnego partnera biznesowego, który skonsoliduje usługi Service Desk świadczone przez wielu mniejszych dostawców.
W związku z przeniesieniem jednostki biznesowej do Polski klient potrzebował eksperckiego wsparcia end-to-end w obrębie infrastruktury IT.
Klient potrzebował doradztwa w zakresie zabezpieczania nowych urządzeń IoT, zwłaszcza zarządzania certyfikatami.
Firma poszukiwała certyfikowanego dostawcy, który zidentyfikuje potencjalne incydenty i zaproponuje działania naprawcze.
Klient wyraził potrzebę usprawnienia intranetu poprzez wdrożenie nowych funkcjonalności.
Klient poszukiwał kompleksowego wsparcia z zakresu platformy SharePoint.
Klient potrzebował kompleksowego wsparcia w budowie w pełni autonomicznej hurtowni danych w chmurze.
Klient planował rozszerzyć zakres wykorzystania obecnego AX 2012.
Klient potrzebował pełnego procesu developmentu i zespołu do obsługi zmian, które wymagały ponad 160 godzin programowania.
Klient musiał poprawić pokrycie wymagań wydajnościowych przez scenariusze testowe, efektywność testów wydajnościowych i przygotować procesy regresji testów wydajnościowych.
Firma poszukiwała solidnego partnera, który wdroży usługę zdalnego wsparcia Service Desk zgodnie z metodologią ITIL.
Are you sure you want to leave this page?
Möchten Sie fortsetzen?