Klient
Międzynarodowa firma zajmująca się produkcją oraz promocją dóbr konsumpcyjnych, m.in. artykułów gospodarstwa domowego, leków, jak również środków higieny osobistej. W 2008 roku uplasował się na 6. miejscu w European Business Week 50 – rankingu firm wchodzących w skład europejskiego indeksu SP 350.
Wyzwanie
Klient wyraził potrzebę usprawnienia intranetu poprzez wdrożenie nowych funkcjonalności.
Co zrobiliśmy
- Stworzyliśmy i wdrożyliśmy nowe funkcjonalności zaprojektowane specjalnie na potrzeby klienta
- Dodaliśmy nowe web party, takie jak struktura organizacji i newsy, posegregowane na podstawie liczby polubień
- Wdrożyliśmy sekcję Q&A, gdzie każdy post jest filtrowany przez Azure i przyjmowany lub odrzucany
- Our Skills: wyszukiwarka pracowników po kryteriach kompetencji
Korzyści dla klienta
- Odnowiona i unowocześniona strona ze specjalnie stworzonymi web partami
- Wzbogacone możliwości komunikacji
- Spełnione wszystkie założenia projektu