Klient
Duńska firma dostarczająca zaawansowane, oparte na nowoczesnych technologiach rozwiązania do obsługi pasażerów dla linii lotniczych. Z jej platformy korzysta 55 linii lotniczych na 5 kontynentach.
Wyzwanie
Ideą platformy e-commerce WorldTicket jest dostarczenie rozwiązania do sprzedaży biletów oferującego różnorodne opcje dodatkowe podczas rezerwacji. Aplikacja jest oparta na środowisku Magento i jest częścią globalnego, wielokanałowego systemu WorldTicket.
Co zrobiliśmy
Konsultanci Sii stanowią wsparcie dla już istniejącego, rozproszonego zespołu pracującego wg metodyk Agile. Zespół kontynuuje rozwój wielokanałowej platformy sprzedażowej WorldTicket. Jednym z wyzwań jest skonstruowanie dla każdego klienta dedykowanego interfejsu z odpowiednią komunikacją z centralnym systemem sprzedażowym.
Efekty
- Poprawa jakości kodu i procesu wytwarzania oprogramowania,
- skrócony czas wprowadzania na rynek,
- optymalizacja kosztów.
Przykładowy interfejs:
https://dat.dk/