Klient

Jeden z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej, ponad 1 000 placówek, 5 milionów klientów.

Wyzwanie

Obsługa posprzedażowa kredytów hipotecznych była realizowana w oddziałach. Dokumentacja kredytowa była przechowywana i dostępna wyłącznie lokalnie. Prowadzenie cyklicznych czynności utrzymaniowych kredytów (jak kontrola dostarczenia przez klientów dokumentów) wykonywane było ręcznie i wymuszone wyłącznie proceduralnie.
Brakowało mechanizmów monitorowania stanu poszczególnych procesów oraz zbiorczej informacji zarządczej na ich temat.

Co zrobiliśmy

Inżynierowie Sii zaprojektowali i zaimplementowali procesy centralizujące obsługę posprzedażową produktów kredytowych oraz mechanizmy automatycznego, cyklicznego ich monitorowania.
W ramach projektu powstała platforma obsługi procesów osadzona w infrastrukturze Banku oraz zintegrowana z najważniejszymi aplikacjami backendowymi.

Efekty

Wdrożone procesy wspierają między innymi obsługę zleceń klientów oraz przekazywanie dokumentacji kredytowej pomiędzy Oddziałami a Centrum Rozliczeń Back-Office, w którym mieści się archiwum dokumentacji. Pozwoliło to przenieść ciężar obsługi kredytów z Oddziałów na Biuro Operacji Kredytowych, zmniejszyć liczbę specjalistów kredytowych w Oddziałach oraz zapewnić mechanizmy monitorowania i prezentacji zbiorczych informacji na temat aktywnych procesów.

Zobacz więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Aplikuj i dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ