Klient
Światowy lider w branży kolejowej oferujący kompletne portfolio produktów i usług, od szybkich pociągów, metra, kolejek jednoszynowych i tramwajów, po infrastrukturę, systemy sterowania ruchem i rozwiązania mobilności cyfrowej. Firma ma siedzibę we Francji i obecnie działa w 70 krajach, zatrudniając ponad 70 000 pracowników.
Wyzwanie
Wsparcie projektów, które nie są wiodącą działalnością klienta. Projekty zostały w całości przekazane Sii.
Co zrobiliśmy
Głównym zadaniem DMS jest zbieranie danych pochodzących z różnych systemów, parsowanie, przechowywanie informacji o tych działaniach w bazie danych, analizowanie za pośrednictwem RPS (Rule Processing Service) oraz wysyłanie powiadomień poprzez protokół SNMP. DMS musi być wydajny i działać w środowisku klastrowym. We wdrożeniu Long Island Rail Road (LIRR) są 4 węzły DMS, umieszczone w 2 oddzielnych centrach zwanych PCC i BCC (odpowiednio Pierwotne i Wtórne Centrum Kontroli). DMS zbiera dane z innych systemów, bazując na protokole TCP/IP. Każdy kolektor działa na oddzielnym wątku i zdefiniowanym porcie. Zebrane dane są parsowane i przechowywane we wspólnej przestrzeni dyskowej, tak więc pozostałe węzły mogą działać w sytuacji przełączenia awaryjnego, a kolektor może zbierać i przechowywać dane nawet jeśli, baza danych znajduje się w trybie offline.
Stworzyliśmy 12-osobowy zespół na potrzeby tego projektu, składający się z: 3 Java developerów, web developera, inżyniera systemowego, inżyniera QA, specjalisty DevOps i MSSQL, specjalisty HA, specjalisty SSRS/SSAS, specjalisty LB/Net oraz kierownika projektu.
Efekty
Klient mógł się skoncentrować na najbardziej istotnych aspektach swojej działalności, co poprawiło produktywność firmy.
Dowiedz się więcej