Klient
Jeden z największych producentów mebli oraz wyposażenia dla gastronomii w Polsce. Obecnie w ofercie posiada ponad 7 000 produktów. W Polsce zatrudnia więcej niż 500 osób.
Wyzwanie
Chcąc utrzymać stałe tempo rozwoju organizacji oraz rozszerzyć zakres działalności na rynkach zagranicznych, firma zdecydowała się na inwestycję w nową technologię MS Dynamics 365, wykorzystującą funkcje ERP, CRM i Field Service.
Co zrobiliśmy
Wdrożyliśmy następujące narzędzia Dynamics 365 i zintegrowaliśmy je z zewnętrznymi rozwiązaniami jak e-commerce, PIM:
- Dynamics 365 F&O w obszarach: finanse, zakupy, sprzedaż, magazyn WMS, produkcja
- Dynamics 365 Sales jako rozwiązanie CRM wspierające dział handlowy
- Dynamics 365 Field Service jako narzędzie wspierające działanie i obsługę serwisu terenowego
Korzyści dla klienta
- Klient posiada jedno zintegrowane rozwiązanie oparte o najnowszą technologię MS Dynamics 365 w chmurze
- Zakres wykorzystania systemu został rozszerzony o dział sprzedaży oraz dział obsługi serwisu terenowego
- Wdrożone narzędzia są wykorzystywane do wsparcia systemowego nowej spółki zlokalizowanej w Niemczech