Klient
Producent ciężarówek, autobusów, silników i maszyn. Polski oddział Grupy wspiera wszystkie oddziały Grupy w Europie.
Wyzwanie
- Przeszkolenie 400 osób z ITIL®4 Foundation.
- Przeszkolenie osób z 26 krajów m.in.: Brazylii, Szwecji, Francji, Afryki, USA, Australii, UK.
- Przeprowadzenie szkolenia w 4 językach: polskim, angielskim, szwedzkim i francuskim.
- Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL®4 Foundation.
Co zrobiliśmy
- Przeprowadziliśmy rozmowy z kluczowym decydentem po stronie klienta w celu dokładnego określenia potrzeb i oczekiwań Klienta odnośnie szkolenia i formy realizacji.
- Zrealizowaliśmy szkolenie dla uczestników zlokalizowanych w Australii, szkoląc w nocy czasu polskiego przez 4 dni po kilka godzin.
- Przeprowadziliśmy akredytowane szkolenia ITIL® 4 Foundation.
Efekty
- Pozyskanie wiedzy na temat tworzenia i utrzymywania usług oraz definiowania wartości usługi z klientem zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL®.
- Wymiana doświadczeń w zakresie praktyk zarządzania usługami po stronie klienta oraz form współpracy z klientami o rozmijających się priorytetach.
- Zdanie egzaminu ITIL® 4 Foundation.