Klient
Jeden z wiodących światowych producentów samochodów ciężarowych, autobusów, sprzętu budowlanego oraz silników okrętowych i przemysłowych. Grupa dostarcza również kompletne rozwiązania w zakresie finansowania i serwisu. Zatrudnia około 100 000 osób, posiada zakłady produkcyjne w 18 krajach i sprzedaje swoje produkty na ponad 190 rynkach.
Wyzwanie
Klient musiał przeszkolić ponad 400 osób z 26 krajów w obszarze ITIL®4 Foundation oraz przygotować uczestników kursów do akredytowanego egzaminu.
Co zrobiliśmy
- Określiliśmy potrzeby i oczekiwania klienta odnośnie szkolenia i formy jego realizacji
- Zrealizowaliśmy szkolenie dla wszystkich uczestników w 4 językach: polskim, angielskim, francuskim i szwedzkim. Szkoliliśmy m.in. uczestników z Australii – w nocy czasu polskiego przez 4 dni, po kilka godzin
- Przeprowadziliśmy akredytowane szkolenia ITIL® 4 Foundation, z bardzo dobrym poziomem zdawalności
Korzyści dla klienta
- Bardzo duża elastyczność dostawcy
- Pozyskanie wiedzy na temat tworzenia i utrzymywania usług oraz definiowania wartości usługi z klientem zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL®
- Wymiana doświadczeń w zakresie praktyk zarządzania usługami po stronie klienta oraz form współpracy z klientami o rozmijających się priorytetach
- Wysoki poziom zdawalności przez uczestników egzaminu ITIL® 4 Foundation