Klient
mBank (wcześniej BRE BANK) jest trzecim pod względem wielkości bankiem w Polsce. Działa na rynku korporacyjnym oraz detalicznym.
Wyzwanie
W ramach wdrożenia nowego systemu bankowości elektronicznej „Nowy mBank” uruchomiono innowacyjny mechanizm grywalizacji, zachęcający klientów do poznawania nowego systemu i korzystania z produktów.
Co zrobiliśmy
Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy bardzo wydajny silnik grywalizacji, czyli komponent nasłuchujący w czasie rzeczywistym zdarzeń biznesowych z wielu kanałów: system transakcyjny, hurtownia danych, system rabatowy, i przetwarzający te zdarzenia zgodnie z zasadami gry.
Stworzyliśmy konsolę umożliwiającą graficzną definicję zasad gry.
Efekty
- Osiągnięta wydajność – przetwarzanie 25.000 zdarzeń biznesowych na minutę.
- Z Grywalizacji korzysta w „Nowym mBanku” ok. 3 milionów klientów.