Klient
Intrum jest wiodącą na rynku europejską firmą zajmującą się zarządzaniem kredytami, oferującą pełen zakres usług w zakresie zarządzania kredytami i usług finansowych oraz silną bazę w zakresie operacji windykacyjnych.
Wyzwanie
Klient potrzebował wdrożyć rozwiązanie, które pozwoli mu zmniejszyć rotację, usystematyzować zasady awansów i w klarowny sposób komunikować perspektywy rozwoju pracowników.
Co zrobiliśmy
- Stworzyliśmy model kompetencji
- Ujednoliciliśmy karty opisu stanowisk wraz z podziałem na kwalifikacje i kompetencje
- Opisaliśmy poziomy kompetencji i kwalifikacji na konkretnych stanowiskach
- Zaprojektowaliśmy ścieżki rozwoju
- Przygotowaliśmy podręcznik, który wyjaśnia jak efektywnie korzystać z procesu
- Zaprojektowaliśmy grafiki prezentujące ścieżki karier wraz z krótkim opisem, która w przejrzysty sposób ukazuje proces
Efekty
Dzięki pracy konsultantów Sii menadżerowie otrzymali narzędzie do bezstronnej i obiektywnej oceny pracownika. Pracownicy otrzymali jasne zasady awansu oraz dostali wytyczne na temat tego co należy zrobić, aby móc się rozwijać. Wdrożenie programu ukazało pracownikowi możliwości rozwoju co przełożyło się na zmniejszenie rotacji oraz podniesienie poziomu zadowolenia wśród zatrudnionych osób.
Dowiedz się więcej