Klient
Największy polski producent leków i lider polskiego rynku farmaceutycznego.
Wyzwanie
Klient potrzebował stworzyć dedykowane rozwiązanie wspierające sprzedaż oraz proces składania ofert i zamówień, a także poprawiające ergonomię pracy i organizację danych.
Co zrobiliśmy
- Zidentyfikowaliśmy potrzeby i wymagania działów CM i API.
- Wdrożyliśmy platformę CRM opartą o środowisko MS Dynamics 365.
- Scentralizowaliśmy i zintegrowaliśmy dane klientów z różnych systemów.
- Zapewniliśmy wsparcie utrzymania systemu w oparciu o SLA.
Korzyści dla klienta
- Dostarczenie przyjaznego dla użytkownika rozwiązania, w pełni dostosowanego do potrzeb klienta
- Umożliwienie wsparcia kluczowych działań w ramach działu sprzedaży B2B
- Ułatwienie codziennej pracy przedstawicieli handlowych za pomocą funkcjonalnego i przystępnego narzędzia