Wyślij zapytanie Dołącz do Sii
Wyślij zapytanie Dołącz do Sii
top-image
Wstecz

Sabre – jak przez lata rozwijała się współpraca Sii z Sabre

Sabre to globalna firma technologiczna, która dostarcza zaawansowane rozwiązania IT dla sektora turystycznego. Jest liderem na rynku rozwiązań IT dla biur podróży, linii lotniczych, agencji turystycznych, hoteli i innych instytucji w tej branży.

Z punktu widzenia Sii – Sabre jest naszym pierwszym klientem w Krakowie, na bazie którego powstał małopolski oddział firmy. Klient został pozyskany przez Key Account Managera z Warszawy, Mateusza Micka, we wrześniu 2010 roku. W związku z rozwijającą się współpracą i innymi perspektywami, które otwierały się na południu Polski, w marcu 2011 oficjalnie powstał nowy oddział.

Do grudnia 2011 rosnącą współpracą z Sabre opiekował się Ryszard Pytko, Dyrektor Sii Kraków. Potem zadanie to przejął nowozatrudniony Rafał Dybus, Account Executive, do dzisiaj odpowiedzialny za współpracę z Sabre. W chwili obecnej zespół dedykowany do współpracy z tym klientem liczy już 4 osoby. W chwili obecnej zespół dedykowany do współpracy z tym klientem liczy już 4 osoby. Oprócz Rafała Dybusa, który odpowiada za cały Business Unit, są to: Magdalena Jaworska – Account Resource Manager, Beata Piasecka – Sales Specialist oraz Szymon Domirski – Sales Specialist.

Współpraca zaczęła się od podstawowego modelu oferowanego przez Sii – staffingu, czyli delegowania specjalistów (programistów, testerów, kierowników projektów, itp.) do pracy po stronie klienta. Jednak już po niecałym roku przyszło się nam zmierzyć z nie lada zadaniem.

Sabre stanęło przed wyzwaniem – poszukiwało  inżynierów Quality Assurance Automation: osób znających nie tylko zagadnienia związane z ogólnie pojętą tematyką jakości wytwarzania oprogramowania, lecz również – a może przede wszystkim – potrafiących automatyzować testy w Javie. Zaproponowaliśmy Sabre inne rozwiązanie – długoterminową inwestycję – mówi Rafał Dybus, Account Executive w Sii. – Zrekrutowaliśmy zdolny zespół studentów 4 i 5 roku, który miał zadanie uczyć się i zdobywać doświadczenie w automatyzacji testów. I udało się! Na bazie tego teamu, który był dobrą inwestycją zarówno po stronie klienta, jak i Sii, zbudowaliśmy później zespół, realizujący obecnie ważny dla Sii Kraków i samego Sabre projekt regresji i automatyzacji testów jednego z kluczowych dla klienta systemów.

Jest nim globalna platforma dedykowana sektorowi Travel – biurom podróży i agencjom turystycznym, pozwalająca w bardzo szybki, intuicyjny oraz przede wszystkim elastyczny sposób zaplanować całą podróż klientów biur podróży – uwzględniając w czasie rzeczywistym ich oczekiwania oraz indywidualne potrzeby. Potwierdzeniem możliwości i wszechstronności tego rozwiązania niech będzie fakt, iż w chwili obecnej korzysta z niego kilkaset tysięcy osób w ponad 140 krajach na całym świecie.

Wygrany projekt jest realizowany w oparciu o model Managed Services. Zespół, którego zarządzanie leżało wcześniej po stronie klienta, obecnie jest zarządzany bezpośrednio przez zespół Sii prowadzony przez naszego Team Leadera. Zwiększył się znacznie poziom naszej odpowiedzialności – jesteśmy rozliczani na podstawie efektów i SLA z jasno określonymi KPI. Po stronie Sii jest budowa całego zespołu, rekrutacje, jak również uzupełnianie i podnoszenie kompetencji członków zespołu.

Nasza firma nastawiona jest na Agilowe działanie i dynamiczny wzrost, dlatego też od 5 lat z sukcesami wspólnie realizujemy projekty z Sii. Jest to partner, który zapewnia elastyczny charakter współpracy, dostosowując modele działania do zmieniającej się sytuacji rynkowej oraz reagując szybko na potrzeby partnerów biznesowych – mówi Marzena Arszyńska, Dyrektor ds. HR, Sabre Polska. I dodaje: Nasza współpraca ma charakter win-win. Sii wspiera Sabre w rekrutacji najlepszych ekspertów w różnorodnych technologiach z bogatym doświadczeniem w branży. Natomiast Sabre zapewnia pracownikom możliwość pracy w bardzo interesujących od strony biznesowej i technologicznej projektach dla największych linii lotniczych i sieci hoteli na świecie (np. American Airlines, EtiHad), a także możliwość współtworzenia innowacyjnego oprogramowania, z którego korzystają miliony ludzi w 144 krajach świata.

Te doświadczenia, dobrze oceniane przez obie strony, pozwoliły na nawiązanie współpracy z Sabre w dwóch kluczowych departamentach: Airline Solutions oraz Travel Network.

Rok po zespole Quality Assurance Automation współpraca z klientem nabrała zdecydowanego tempa. W latach 2012-2015 w modelu Team Leasing uruchomiliśmy w sumie 8 zespołów (Java, web development, mobile, QA, Ruby on Rails) zarządzanych przez Sabre.

Podstawą rozwoju współpracy z klientem jest zawsze budowa dobrych relacji – mówi Rafał Dybus. – Przez prawie 5 lat wypracowaliśmy solidne podstawy do partnerstwa. Wiemy, że gramy do wspólnej bramki. Nadal dbamy o rozwój współpracy i pracujemy nad tym każdego dnia. Obecnie naszym głównym celem jest wypracowanie efektywnego sposobu, jak naszą współpracę przenieść na wyższy poziom, gdzie będziemy odpowiedzialni nie tylko za delegowanie odpowiednio wykwalifikowanych specjalistów pod kątem poszczególnych projektów, ale również – a może przede wszystkim – za efekt pracy przez nich dostarczony.

Biorąc pod uwagę rozwój współpracy i jej modele, w których świadczymy na co dzień dla Sabre nasze usługi, a także perspektywy, zespół odpowiedzialny za Sabre w Sii odebrał w ubiegłym roku nagrodę dla Najlepszego Klienta Sii.

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?