Klient
Firma Norlys powstała w 2019 roku z połączenia firm Syd Energi oraz Eniig. Jest to największy w Danii zintegrowany dostawca energii i usług telekomunikacyjnych, zatrudnia 2500 pracowników. Norlys dostarcza prąd i Internet do ponad miliona adresów w Danii.
Wyzwanie
Dla nowopowstałej firmy krytyczne znaczenie ma sprawna obsługa klienta. Norlys musiał wymienić wykorzystywane wcześniej platformy na nowy, zunifikowany system do samoobsługi klienta końcowego. Nowy system wymagał też wdrożenia nowych rozwiązań administracyjnych.
Co zrobiliśmy
Zespół Sii pracował blisko z interesariuszami Norlys i był odpowiedzialny za:
- analizę biznesową,
- architekturę systemu,
- tworzenie i testowanie oprogramowania,
- stworzenie procedur kontroli jakości kodu,
- automatyzację testów integracyjnych.
Prace zespołu nadzorował dedykowany klientowi Sevice Delivery Manager.
Efekty
Klienci Norlys używają od kwietnia nowego systemu, z funkcjonalnościami takimi jak wykresy zużycia, lista faktur, czy zarządzanie profilem i tożsamością. Zespół dostarczył w ambitnym limicie czasu produkt (a) przygotowany na przyszłe wyzwania i modyfikacje (b) łatwo adaptowalny, z modułową, skalowalną architekturą.
Dowiedz się więcej