Klient
Międzynarodowy dostawca sprzętu zapewniający najwyższej klasy urządzenia do zarządzania inteligentną infrastrukturą drogową (oznakowanie, zarządzanie ruchem, oświetlenie uliczne, V2X) oraz miejskimi systemami wodno-energetycznymi na rzecz środowiska.
Wyzwanie
W związku z rosnącym parametrem rotacji wewnętrznych i trudnościami w rekrutacji zasobów, klient poszukiwał partnera do realizacji Usługi Zarządzanej Wsparcia L2 On-site oraz L3 dla zakładu produkcyjnego umiejscowionego w peryferyjnej lokalizacji.
Co zrobiliśmy
- Dostarczyliśmy zespół lokalnych specjalistów wsparcia on-site L2 i zdalnych administratorów systemu L3
- Przy pomocy zespołu dedykowanego, objęliśmy wsparciem podstawowe godziny pracy
- Zapewniliśmy wsparcie on-call w weekendy i poza godzinami pracy, w celu mitygacji incydentów o wysokim priorytecie
- Wdrożyliśmy proces ciągłego doskonalenia usług w ramach planu rozwoju usługi
Korzyści dla klienta
- Minimalizacja wysokiej rotacji wewnętrznej i wsparcie dla peryferyjnej lokalizacji produkcyjnej
- Zapewnienie pełnej ciągłości biznesowej zgodnie z oczekiwaniami w trybie pracy 24/7
- Zapewnienie inżynierów backfill w celu zaadresowania zwiększonej pracochłonności i nieobecności w ramach usługi Managed Capacity
- Optymalizacja kosztów dzięki wykorzystaniu współdzielonego zespołu
- Uporządkowanie i zabezpieczenie danych projektowych i dokumentacji, które stały się własnością klienta