Sprawdź swoje połączenie sieciowe, odśwież stronę i spróbuj ponownie.
Klient poszukiwał zaufanego, globalnego partnera biznesowego, który skonsoliduje usługi Service Desk świadczone przez wielu mniejszych dostawców.
Udostępnij:
Firma poszukiwała nowego partnera do zarządzania wielojęzycznym, globalnym Centrum Usług Wsparcia IT w 15 lokalizacjach w Europie.
Ze względu na brak zasobów wewnętrznych klient chciał przekazać usługę L1 System Operations kompetentnemu partnerowi.
Klient poszukiwał wsparcia L2 i L3 dla platformy Magento.
Firma poszukiwała solidnego partnera, który wdroży usługę zdalnego wsparcia Service Desk zgodnie z metodologią ITIL.
Międzynarodowa firma realizująca projektu typu Service Desk.
Specjalistyczny bank korporacyjny obsługujący duże przedsiębiorstwa i sektor publiczny. Bank skupia się na obsłudze i finansowaniu firm z wybranych sektorów.
Firma jest częścią grupy obecnej w 15 krajach Europy i jednym z czołowych dostawców wody źródlanej, dystrybutorów filtrujących i włoskiej kawy i ekspresów do biur...
Wiodąca finansowa instytucja świata, obsługująca ponad 200 milionów klientów w ponad 100 krajach.
Producent ciężarówek, autobusów, silników i maszyn. Polski oddział Grupy wspiera wszystkie oddziały w Europie.
Are you sure you want to leave this page?
Möchten Sie fortsetzen?