Previous Page

Magazyn

Centrum Kompetencyjne Testing – dynamiczny rozwój w Sii
Strona główna Magazyn Centrum Kompetencyjne Testing – dynamiczny rozwój w Sii

Centrum Kompetencyjne Testing – dynamiczny rozwój w Sii

Przewiń w dół

09 sierpnia 2017

  • podziel się:

Testy to jeden ważniejszych etapów procesu wytwarzania oprogramowania. Zmniejszają ryzyko błędów i pomagają optymalizować wydatki związane z rozwojem produktów. Centrum Kompetencyjne Usług Testowych, dzięki największemu w Polsce zapleczu testowemu (ponad 600 specjalistów do spraw testowania w 8 oddziałach w Polsce) i własnemu laboratorium testów mobilnych, zapewnia jakość i wykonuje testy dla ponad 50 Klientów w Polsce i 40 za granicą.

 

Ilość dostępnego na rynku oprogramowania osiąga dziś skalę, która jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu mogła wydawać się nierealna. W Polsce konsumenci mają możliwość korzystania z kilku milionów aplikacji mobilnych. Dynamicznie rośnie także liczba dostępnych rozwiązań dla biznesu.

Przy tak dużej skali wykorzystania oprogramowania zwiększa się znaczenie testów. Każdy błąd może mieć poważne konsekwencje dla jego użytkowników. Celem testowania jest przede wszystkim dostarczenie menedżerom informacji o stanie i jakości oprogramowania, które ma zostać wdrożone i uruchomione. Kolejnym etapem jest wsparcie procesu tworzenia rozwiązań przez dostarczanie informacji o wykrytych błędach na bieżąco – mówi Marcin Laksander, Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Testing w Sii Polska.

Mając świadomość znaczenia stanu i jakości oprogramowania, Sii stworzyło Centrum Kompetencyjne Usług Testowych. Specjaliści firmy działający w tej jednostce codziennie przeprowadzają m.in. testy funkcjonalne i regresyjne dla nowych wersji produktów, sprawdzają wydajność i użyteczność oprogramowania, a także weryfikują jego zgodność. Ich działania pozwalają Klientom Sii obniżać ryzyko błędów i optymalizować wydatki związane z rozwojem produktów.

Testowanie to niezbędny koszt przy tworzeniu oprogramowania. Dlatego istotnym wyzwaniem jest dostarczanie usługi o dobrej jakości przy zachowaniu optymalnej ceny. Sii potrafi to robić w profesjonalny sposób. Od 11 lat realizujemy usługi testowania oprogramowania dla firm z różnych sektorów gospodarki: bankowości, telekomunikacji, farmacji, mediów, ubezpieczeń czy high-tech. Mamy wiedzę niezbędną do tego, aby wspierać Klientów w optymalizacji kosztów testowania. Robimy to np. poprzez automatyzację czy wdrażanie profesjonalnych rozwiązań wspierających testowanie, w tym prestiżowego i nowoczesnego narzędzia SeeTestCloud – przekonuje Marcin Laksander.

W ofercie Sii znajduje się również automatyzacja testów – proces, który znacząco skraca czas potrzebny na przeprowadzenie testów, tym samym redukując ich koszty oraz utrzymanie, a także weryfikuje manualnie i automatycznie, czy testowana aplikacja zadziała poprawnie na wielu różnych urządzeniach. Sięgając po tego typu rozwiązania, Centrum Kompetencyjne dostarcza Klientom ogromne zaplecze testowe. Nasze doświadczenie i dobre praktyki w prowadzeniu projektów testowych są gwarancją najwyższej jakości tego procesu. Jest on integralną częścią oferty Sii i uzupełnia się z pełnym spektrum usług oferowanych przez firmę.

Co więcej Centrum Kompetencyjne Usług Testowych bardzo mocno angażuje się także w dodatkowe inicjatywy wspierające rozwój umiejętności oraz edukację w zakresie testów. W tym roku to właśnie z ich inicjatywy Sii Polska zostało głównym sponsorem największych mistrzostw Polski w testowaniu – Testing Cup 2017,  podczas których nie zabrakło również ich drużyny.

To również może Cię zainteresować

podziel się ze znajomymi

[contact-form-7 id="8498" title="Share form PL"]