Cyfrowa transformacja z Dynamics 365 – rozwiązanie od Microsoft w Sii
Nowe podejście do biznesu
Nowoczesne przedsiębiorstwo to zintegrowane spojrzenie na wszystkie procesy biznesowe od produkcji, przez sprzedaż, aż do obsługi klienta. Od teraz przedsiębiorcy mogą zarządzać biznesem od momentu wyprodukowania pojedynczego produktu, przez jego dystrybucję, magazynowanie, marketing, sprzedaż, aż po wysyłkę i obsługę klienta. Dzięki ekosystemowi inteligentnych aplikacji integracja działań we wszystkich obszarach staje się nie tylko możliwa, ale przede wszystkim bardzo prosta. Dopiero takie holistyczne podejście do prowadzenia firmy daje realne korzyści, które w efekcie przekładają się na wzrost efektywności i przychodów w przedsiębiorstwie.
CRM, ERP i znacznie więcej
CRM, ERP, aplikacje biznesowe działające w chmurze, zaawansowana analityka i inteligentne rozwiązania wspierające biznes w każdym obszarze – to odpowiedź Microsoft w postaci Dynamics 365, na aktualne potrzeby rynku. Dynamics 365 należy do nowej generacji aplikacji biznesowych, które dają możliwość zaawansowanego zarządzania wszystkimi obszarami przedsiębiorstwa, łącząc opcje Dynamics AX oraz Dynamics CRM. Rozwiązanie Microsoft pozwala zarządzać każdym działem w firmie. To nowe podejście, daje przedsiębiorcy pełny obraz procesów biznesowych i pozwala na szybkie podejmowanie decyzji w oparciu o kluczowe dane, zebrane od teraz w jednym systemie. Dodatkowo obsługa aplikacji w chmurze pozwala zredukować koszty infrastruktury IT oraz podnieść poziom bezpieczeństwa danych.
System organizuje i optymalizuje procesy zarządzania finansami, produkcji, sprzedaży, obsługi klienta, serwisu, marketingu oraz pełnej obsługi zarządzania projektami. Nowy model dystrybucji pozwala użytkownikom wybierać te moduły i funkcjonalności, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom, a w przyszłości rozbudowywać system o nowe aplikacje, dzięki czemu jest lepiej dopasowany do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Centrum kompetencyjne Dynamics 365
Zintegrowane narzędzie wymaga odpowiedniego podejścia, dlatego w ramach struktury Sii powstało Centrum Kompetencyjne Dynamics 365, które oferuje pełny zakres usług. Od analizy, wdrożenia, utrzymania rozwiązania przez migrację danych, aż po integrację systemu z narzędziami klienta i przeszkolenie zespołu z funkcjonalności systemu zarówno od strony biznesowej jak i technicznej.
„Aby zapewnić Klientom kompleksową obsługę w Sii powstało Centrum Kompetencyjne Dynamics 365. 100 specjalistów współpracuje na co dzień z Klientami z Polski i zagranicy realizując projekty, szkoląc i wspierając firmy na każdym etapie współpracy. W Sii doskonale znamy produkty Microsoft, nasi konsultanci wdrażają je od kilkunastu lat, a zdobyte doświadczenie pozwala nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów” Paweł Magnuszewski, Business Development Manager w Centrum Kompetencyjnym Dynamics 365
Siłą Sii są kompetencje, które umożliwiają realizowanie kompleksowych projektów w obszarach Dynamics 365, SharePoint, Power BI, Office 365, które doskonale uzupełniają się w organizacji. Taka kompleksowa oferta daje możliwość pełnej obsługi przedsiębiorstwa w każdym obszarze jego działalności. Sii nie tylko oferuje wdrożenie i utrzymanie produktów Microsoft, ale także doradztwo na każdym etapie procesu wdrożenia. Doświadczenie konsultantów z zespołu Dynamics 365 pozwala dobierać rozwiązania biznesowe najkorzystniejsze dla klientów. Wszystkie produkty Microsoft i powiązane z nimi usługi oferowane przez Sii tworzą spójny ekosystem, który jest krokiem do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw.
Centrum Kompetencyjne Dynamics 365 to blisko 100 programistów, architektów i konsultantów z wieloletnim doświadczeniem, to także ponad 50 zrealizowanych projektów w Polsce i za granicą w branżach takich jak:
- Produkcja
- Usługi Profesjonalne
- Dystrybucja
- Sprzedaż detaliczna
- Bankowość
Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem Microsoft Dynamics 365 w swojej firmie wejdź na www.dynamics365.sii.pl i skontaktuj się z nami.