Specjaliści z Sii pozwolą Ci pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku oraz wesprą Cię w procesie opracowywania strategii rozwoju Twoich rozwiązań e-commerce i wielokanałowych. Nasze usługi obejmują następujące działania:
Nasz zespół konsultantów udzieli Ci wskazówek dotyczących efektywnego tworzenia i dalszego wykorzystywania Twojego kanału e-commerce.
Oferowane przez nas usługi eksperckie i audyty pozwolą Ci stawić czoła wyzwaniom związanym z wykorzystywaniem kanału e-commerce. W oparciu o doświadczenie zdobyte podczas przeprowadzania licznych wdrożeń, nasi specjaliści opracowali listę świadczonych usług.
Wybrane usługi, które sprawdzą się, jeśli korzystasz z kanału e-commerce:
Nasz zespół projektantów i badaczy UX/UI jest gotowy udzielić Ci wsparcia w zakresie mapowania ścieżki klienta dla wybranych kanałów i punktów kontaktu.
Już przeprowadzone i planowane prace nad rozwojem UX i architektury informacji umożliwiają płynne przejście do kwestii związanych z architekturą rozwiązań oraz głęboką analizę wymogów biznesowych. Wszystko to pozwala na poprawne przeprowadzenie wdrożenia, obejmującego m.in.:
Specjaliści z Sii pomogą Ci nie tylko we wdrożeniu systemu e-commerce, ale również zapewnią bieżące wsparcie i przeprowadzą prace serwisowe. W naszej ofercie znajduje się także: usuwanie błędów, przeprowadzanie aktualizacji oraz udzielanie pomocy serwisowej w postaci 1, 2 i 3 linii wsparcia. Usługi Sii obejmują też utrzymanie systemu oraz wprowadzanie drobnych zmian i nowych funkcjonalności.
Aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach, sprawdź ofertę Service desk i wsparcia użytkownika.
Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT
Jesteśmy ekspertami w dziedzinie usług, platform i narzędzi e-commerce
Nasze referencje świadczą o naszych kompetencjach
Zobacz, co nowego w Sii
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Artur Regional Director