Nasze mocne strony

150+ ekspertów

150+ ekspertów

w zakresie e-commerce, rozwiązań mobilnych oraz UX/UI

Podejście end-to-end

Podejście end-to-end

obejmujące wszystkie aspekty e-commerce

Podejście mobile-first

Podejście mobile-first

Integracja

Integracja

z rozwiązaniami back-end

Znajomość front-endu

Znajomość front-endu

dla wszystkich nowoczesnych frameworków

Mapowanie Customer Journey

Mapowanie Customer Journey

i analiza punktów kontaktu

Wspomagamy różne obszary biznesowe

Specjaliści z Sii pozwolą Ci pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku oraz wesprą Cię w procesie opracowywania strategii rozwoju Twoich rozwiązań e-commerce i wielokanałowych. Nasze usługi obejmują następujące działania:

  • Doradztwo biznesowe w e-commerce
  • Przygotowanie uzasadnień biznesowych
  • Wsparcie w wyborze dostawców, w tym nadzór nad procesami zapytania o informację (RFI) i zapytania o ofertę (RFP) oraz doradztwo w zakresie skutecznego przeprowadzania tych procesów

Nasz zespół konsultantów udzieli Ci wskazówek dotyczących efektywnego tworzenia i dalszego wykorzystywania Twojego kanału e-commerce.

Oferowane przez nas usługi eksperckie i audyty pozwolą Ci stawić czoła wyzwaniom związanym z wykorzystywaniem kanału e-commerce. W oparciu o doświadczenie zdobyte podczas przeprowadzania licznych wdrożeń, nasi specjaliści opracowali listę świadczonych usług.

Wybrane usługi, które sprawdzą się, jeśli korzystasz z kanału e-commerce:

  • Analiza projektów e-commerce
  • Analiza UX oraz UI dla e-commerce
  • Analiza architektury e-commerce
  • Analiza jakości kodu e-commerce
  • Analiza wyników i bezpieczeństwa dla kanału e-commerce
  • Badanie „tajemniczy klient” dla e-commerce

Nasz zespół projektantów i badaczy UX/UI jest gotowy udzielić Ci wsparcia w zakresie mapowania ścieżki klienta dla wybranych kanałów i punktów kontaktu.

Już przeprowadzone i planowane prace nad rozwojem UX i architektury informacji umożliwiają płynne przejście do kwestii związanych z architekturą rozwiązań oraz głęboką analizę wymogów biznesowych. Wszystko to pozwala na poprawne przeprowadzenie wdrożenia, obejmującego m.in.:

  • Tworzenie prototypów
  • Budowę zespołów projektowych w oparciu o metodologię agile
  • DevOps i przygotowanie platform
  • Konfigurację i personalizację rozwiązań
  • Integrację z zewnętrznymi systemami
  • Opracowanie strategii testowej i przeprowadzanie testów
  • Dostarczanie i uruchomianie rozwiązań

Specjaliści z Sii pomogą Ci nie tylko we wdrożeniu systemu e-commerce, ale również zapewnią bieżące wsparcie i przeprowadzą prace serwisowe. W naszej ofercie znajduje się także: usuwanie błędów, przeprowadzanie aktualizacji oraz udzielanie pomocy serwisowej w postaci 1, 2 i 3 linii wsparcia. Usługi Sii obejmują też utrzymanie systemu oraz wprowadzanie drobnych zmian i nowych funkcjonalności.

Aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach, sprawdź ofertę Service desk i wsparcia użytkownika.

Nasze usługi dodatkowe

Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie usług, platform i narzędzi e-commerce

Poznaj naszych specjalistów i dowiedz się, jakim wyzwaniom są w stanie sprostać

Oferowane przez Sii rozwiązania i usługi e-commerce wspierają sektor B2C i B2B

Nasze referencje świadczą o naszych kompetencjach

Zobacz wszystkie

Dowiedz się o nas więcej

Zobacz, co nowego w Sii

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Aplikuj i dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ