ServiceNow

Sprawdź naszą ofertę w zakresie konsultingu, wdrożeń, rozwoju platformy czy budowy dedykowanych rozszerzeń ServiceNow!

sn-logo

USŁUGI SERVICENOW

 

Sii jest strategicznym partnerem ServiceNow w Polsce. Satysfakcja naszych klientów z najwyższej jakości usług oraz doświadczenie naszych ekspertów, umożliwiły nam uzyskanie statusu partnera. Partnerstwo ServiceNow to szereg korzyści mających bezpośrednie przełożenie na standard naszych usług:

 

  • Nasze rozwiązania możemy konsultować bezpośrednio z twórcami platformy, a nasze zgłoszenia traktowane są priorytetowo – budowanie rozwiązań dla Twojej firmy przebiega znacznie szybciej.
  • Wykorzystujemy najbardziej aktualną wiedzę, często jeszcze niedostępną dla szerszego grona użytkowników.

  • Nasi analitycy i inżynierowie bazują na metodach rekomendowanych i prezentowanych na szkoleniach dostępnych tylko dla wyselekcjonowanych odbiorców.

Planujesz wdrożenie czy rozbudowę platformy ServiceNow? Szukasz specjalistów do jej utrzymania? Nasz zespół pomoże Ci w doborze najlepszego rozwiązania. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do kontaktu.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić

  • Consulting – Nasi konsultanci zaproponują najlepsze rozwiązania i pomogą w usprawnieniu tych już działających w Twojej firmie.
  • Wdrożenia – Zaprojektujemy i przeprowadzimy cały proces, zgodnie z najlepszymi praktykami zalecanymi przez ServiceNow (SAIF).
  • Rozwój i wsparcie – Zapewniamy kompleksowe wsparcie 24/7/365. Zadbamy także o stały rozwój platformy ServiceNow w Twojej firmie, w modelu, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
  • Tworzenie i rozwój dedykowanych aplikacji – Wdrażamy zarówno standardowe moduły ServiceNow jak i dedykowane rozwiązania, zaprojektowane i dopasowane do potrzeb Twojej firmy.
  • Outsourcing/Off-shoring wsparcia – Jeśli potrzebujesz wsparcia certyfikowanego specjalisty ServiceNow, oddelegujemy go do Twojej firmy. Możesz też zaangażować cały zespół – do pracy zdalnej lub na miejscu.

 

 

Rozwiązania ServiceNow

ServiceNow to nowoczesna platforma do zarządzania usługami w przedsiębiorstwie. Odpowiada na potrzeby działów IT, usprawniając dostarczanie usług, kontakt z klientem czy obsługę pracowników.

Dostarczamy usługi przede wszystkim w oparciu o rozwiązania multi-instance PaaS. Dzięki platformie dane Twojej firmy są zawsze bezpieczne i masz do nich błyskawiczny dostęp.

 

Sprawdź, jakie obszary przedsiębiorstwa wspiera ServiceNow,
poproś o pomoc naszego konsultanta!

 

sn icon itsm
Dzięki ITSM zintegrujesz rozproszone narzędzia w Twojej firmie i w prosty sposób zautomatyzujesz procesy zarządzania usługami IT i infrastrukturą. ITSM od ServiceNow jest łatwy do skonfigurowania i wdrożenia.

Moduł ITSM – twoje korzyści

  • Podejmiesz lepsze decyzje
    Wykorzystaj moc wbudowanej technologii wspieranej przez Machine Learning, aby zautomatyzować manualne i powtarzalne zadania w Twoim przedsiębiorstwie. Skoncentruj energię Twoich zespołów na tym, co naprawdę ważne dla rozwoju biznesu.
  • Zyskasz dostęp do danych w czasie rzeczywistym
    Dzięki wbudowanym narzędziom raportującym i analitycznym szybko ocenisz sytuację i podejmiesz odpowiednie działania.
  • Łatwiej zbudujesz przewagę na rynku
    Nowoczesne rozwiązania dostępne poprzez portal self-service czy wspierane przez sztuczną inteligencję realnie wspomogą i zwiększą skuteczność działań biznesowych Twoich pracowników – standard narzędzi wykorzystywanych w pracy nie będzie już odbiegać od standardu tych rozwiązań, z których korzystają oni w życiu codziennym.
  • Wdrożysz innowacje od ręki
    Rozwiązania w środowisku chmurowym, oparte o wspólną platformę, sprawią, że zawsze będziesz mieć dostęp do jej najnowszej wersji. Unikniesz kosztownych aktualizacji, nie będziesz musiał dodawać ciągle nowych narzędzi. Możesz też zamienić usługi zbudowane i utrzymywane lokalnie na jeden, nowoczesny, łatwy w utrzymaniu i rozwoju system do zarządzania IT (ITSM).
  • Aplikacje dostępne w ramach ITSM:
    • Incident Management
    • Problem Management
    • Change and Release Management
    • Benchmark
    • Asset Management
    • Knowledge Management
    • Dedykowane rozwiązania stworzone przez Sii na platformie ServiceNow
check
ServiceNow jest w pełni przygotowane do wymogów RODO, zapytaj o szczegóły naszego konsultanta.

Mocne strony Sii

  1. Dostęp do najnowszych rozwiązań i wiedzy dzięki partnerstwu z ServiceNow.
  2. Zespół certyfikowanych specjalistów ServiceNow.
  3. Developerzy i konsultanci z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, dostępni w 9 największych miastach w Polsce.
  4. Realizacje prowadzone w Polsce i za granicą, w tym w m.in. w Niemczech, Szwajcarii i krajach skandynawskich.
sn icon performance
Zyskaj dostęp do bieżących i historycznych informacji o Twoich usługach. Z nimi podejmowanie przemyślanych decyzji biznesowych będzie łatwiejsze i poparte wiarygodnymi danymi. Dzięki najnowszym rozwiązaniom, bazującym na sztucznej inteligencji, będziesz mógł prognozować przyszłe zdarzenia na podstawie zgromadzonych doświadczeń.

Moduł Performance Analytics – twoje korzyści

  • Sprawnie zrealizujesz postawione cele
    Moduł ten umożliwi ci otrzymywanie dokładnie tych danych, które są dla ciebie przeznaczone. Dzięki temu podejmiesz decyzje sprawniej, a postawione cele zrealizujesz bardziej skutecznie.
  • Przeanalizujesz trendy i wyznaczysz priorytety
    Dzięki nowoczesnym metodom wizualizacji dostrzeżesz zależności i trendy, które mają bezpośredni wpływ na wydajność usług. Pozwoli to na reakcję i odpowiednie zarządzanie, często jeszcze zanim negatywne zjawiska wywrą wpływ na Twoją organizację.
  • Zmonitorujesz stan twojego przedsiębiorstwa gdziekolwiek jesteś
    W prosty sposób zdefiniujesz i zmierzysz wartości krytyczne dla rozwoju Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki mobilnemu dostępowi do kart wyników, przygotowanych analiz, tabel czy alarmów możesz je monitorować z dowolnego miejsca na świecie.
check
ServiceNow jest w pełni przygotowane do wymogów RODO, zapytaj o szczegóły naszego konsultanta.

Mocne strony Sii

  1. Dostęp do najnowszych rozwiązań i wiedzy dzięki partnerstwu z ServiceNow.
  2. Zespół certyfikowanych specjalistów ServiceNow.
  3. Developerzy i konsultanci z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, dostępni w 9 największych miastach w Polsce.
  4. Realizacje prowadzone w Polsce i za granicą, w tym w m.in. w Niemczech, Szwajcarii i krajach skandynawskich.
sn icon sa management
Opłaty za oprogramowanie mogą stanowić nawet 20% Twojego budżetu IT. Dzięki ServiceNow Software Asset Management uporządkujesz sposób zarządzania licencjami na oprogramowanie.

Moduł Software Asset Management – Twoje korzyści

  • Zoptymalizujesz koszty licencji
    Dzięki narzędziom monitorującym łatwo sprawdzisz status Twojego oprogramowania i licencji. Zyskasz pewność, że są wykorzystywane w najbardziej wydajny sposób – bez narażania Twojej firmy na zbędne koszty.
  • Przejmiesz pełną kontrolę nad oprogramowaniem
    Szybko wykryjesz przypadki instalacji oprogramowania niezgodne z politykami Twojej firmy, a system raportujący sprawi, że bez problemu przejdziesz nawet najbardziej rygorystyczny audyt.
check
ServiceNow jest w pełni przygotowane do wymogów RODO, zapytaj o szczegóły naszego konsultanta.

Mocne strony Sii

  1. Dostęp do najnowszych rozwiązań i wiedzy dzięki partnerstwu z ServiceNow.
  2. Zespół certyfikowanych specjalistów ServiceNow.
  3. Developerzy i konsultanci z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, dostępni w 9 największych miastach w Polsce.
  4. Realizacje prowadzone w Polsce i za granicą, w tym w m.in. w Niemczech, Szwajcarii i krajach skandynawskich.
sn icon io management
ServiceNow ITOM zmieni podejście Twojej firmy z reaktywnego, na proaktywne. Zyskasz dostęp do zwinnego planowania i zarządzania usługami IT – będziesz zarządzać procesami i zasobami w firmie jeszcze bardziej efektywnie.

Moduł IT Operations Management – Twoje korzyści

  • Będziesz sprawniej zarządzać zasobami IT
    Dzięki zmapowaniu Twoich usług biznesowych z infrastrukturą IT będziesz w stanie szybko i efektywnie reagować na występujące problemy i identyfikować te najistotniejsze. Automatyzacja i technologie Machine Learning pomogą zapobiegać występowaniu negatywnych zdarzeń, często nawet zanim te się pojawią.
  • Zyskasz pełną kontrolę nad wydatkami i zamówieniami
    Zyskasz pełną kontrolę nad wydatkami, a dzięki przejrzystemu katalogowi usług zniwelujesz ryzyko związane z samowolnymi, niezgodnymi z polityką firmy zamówieniami pracowników – tzw. Shadow IT.
  • Wykryjesz i zarządzisz zasobami infrastruktury
    Funkcja Discovery pozwoli ci sprawnie wykryć zasoby infrastruktury w Twojej sieci oraz rozpoznać zależności pomiędzy nimi. Dane będą przechowywane w nowoczesnej bazie CMDB. Dzięki wspólnej platformie każdy uprawniony użytkownik będzie mógł sprawdzić wpływ monitorowanych zdarzeń na usługi, za które jest odpowiedzialny.
  • Aplikacje dostępne w ramach IT Operations Management:
    • Discovery
    • Event Management
    • Operational Intelligence
    • Service Mapping
    • CMDB
    • Dedykowane rozwiązania stworzone przez Sii na platformie ServiceNow
check
ServiceNow jest w pełni przygotowane do wymogów RODO, zapytaj o szczegóły naszego konsultanta.

Mocne strony Sii

  1. Dostęp do najnowszych rozwiązań i wiedzy dzięki partnerstwu z ServiceNow.
  2. Zespół certyfikowanych specjalistów ServiceNow.
  3. Developerzy i konsultanci z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, dostępni w 9 największych miastach w Polsce.
  4. Realizacje prowadzone w Polsce i za granicą, w tym w m.in. w Niemczech, Szwajcarii i krajach skandynawskich.
sn icon cs management
Dzięki usłudze Customer Service Management będziesz w łatwy sposób komunikować się z Klientami, zarządzać ich zgłoszeniami, a nawet zdalnie aktualizować swoje produkty, bez angażowania dodatkowych zasobów.

Moduł Customer Service Management – Twoje korzyści

  • Usprawnisz proces doskonalenia Twoich produktów
    Moduł ten służy do zgłaszania problemów przez Twoich klientów. Dzięki niemu wdrożysz też zautomatyzowane poprawki do Twoich produktów lub usług i utrzymasz stały kontakt z użytkownikami. Za sprawą technologii opartej o sztuczną inteligencję wykryjesz i zareagujesz na problemy zanim odczują je Twoi klienci.
  • Zyskasz pełną kontrolę nad zgłoszeniami Klientów
    Zgłaszane sprawy możesz teraz w pełni kontrolować i zarządzać nimi z poziomu jednej platformy, niezależnie od tego, czy preferowanym kanałem komunikacji jest telefon, e-mail czy chat.
  • Zintegrujesz pracę wielu zespołów
    W prosty sposób połączysz ze sobą pracę kilku zespołów, niezależnie od ich usytuowania w strukturach firmy. Dzięki wbudowanym mechanizmom integracji z narzędziami zewnętrznymi czy innymi twoimi aplikacjami na tej samej platformie, zyskasz także możliwość automatyzacji procesów obsługi klientów.
check
ServiceNow jest w pełni przygotowane do wymogów RODO, zapytaj o szczegóły naszego konsultanta.

Mocne strony Sii

  1. Dostęp do najnowszych rozwiązań i wiedzy dzięki partnerstwu z ServiceNow.
  2. Zespół certyfikowanych specjalistów ServiceNow.
  3. Developerzy i konsultanci z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, dostępni w 9 największych miastach w Polsce.
  4. Realizacje prowadzone w Polsce i za granicą, w tym w m.in. w Niemczech, Szwajcarii i krajach skandynawskich.
sn icon hr
ServiceNow HR to obsługa wszystkich pracowników i przetwarzanie dokumentów administracyjno-kadrowych w ramach jednej platformy. Dzięki ServiceNow HR zwiększysz efektywność pracy działu zasobów ludzkich, obsłużysz procesy administracyjne, przeprowadzisz onboarding, stworzysz portal wiedzy dla Twoich pracowników.

Moduł HR – Twoje korzyści

  • Zwiększysz efektywność pracy działu Human Resources
    Ustandaryzujesz dokumentację w firmie, ujednolicisz procesy i zautomatyzujesz powtarzalne zadania. Będziesz w stanie zarządzać codzienną pracą działu HR w prosty sposób.
  • Obsłużysz wszystkie dokumenty pracowników na jednej platformie
    Przeniesiesz obsługę wielu dokumentów na jedną platformę. Od tej pory twoi pracownicy będą mogli podpisywać umowy czy aneksy za pośrednictwem portalu. Nie ma potrzeby drukowania czy archiwizacji papierowej dokumentacji.
  • Wdrożysz nowych pracowników łatwo i szybko
    Zyskasz możliwość zarządzania onboardingiem oraz innymi pokrewnymi procesami, za pośrednictwem platformy wspólnej dla wszystkich działów. Teraz wszystkie etapy zatrudnienia pracownika będą przejrzyste dla wszystkich osób zaangażowanych w proces.
  • Podzielisz się wiedzą z pracownikami w wygodny sposób
    Zbudujesz łatwą w zarządzaniu bazę wiedzy, poszerzysz możliwości samoobsługi Twoich pracowników, w łatwy sposób podzielisz się z nimi najnowszymi informacjami.
  • Aplikacje dostępne w ramach modułu Human Resources:
    • Case & Knowledge Management
    • Employee Service Center
    • Enterprise Onboarding and Transition
check
ServiceNow jest w pełni przygotowane do wymogów RODO, zapytaj o szczegóły naszego konsultanta.

Mocne strony Sii

  1. Dostęp do najnowszych rozwiązań i wiedzy dzięki partnerstwu z ServiceNow.
  2. Zespół certyfikowanych specjalistów ServiceNow.
  3. Developerzy i konsultanci z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, dostępni w 9 największych miastach w Polsce.
  4. Realizacje prowadzone w Polsce i za granicą, w tym w m.in. w Niemczech, Szwajcarii i krajach skandynawskich.
sn icon security
Stworzenie polityki bezpieczeństwa, instalacja oprogramowania antywirusowego, czy zapory ogniowej to działania niezbędne dla zwiększenia bezpieczeństwa danych w Twojej firmie.

Co jednak w momencie wykrycia zagrożenia?

Manualne procesy, przestarzałe metody komunikacji czy brak wiedzy mogą sprawić, że cały Twój wysiłek i nakłady pójdą na marne.

Dzięki ServiceNow Security Operations możesz to zmienić!

Moduł Security Operations – Twoje korzyści

  • Sprawnie obsłużysz incydenty bezpieczeństwa
    ServiceNow pozwala budować i wydajnie zarządzać odpowiedziami na incydenty bezpieczeństwa. Zdefiniowane akcje podejmowane są natychmiast, dzięki wbudowanym mechanizmom, uruchamianym w momencie wykrycia zagrożenia.
  • Zautomatyzujesz procesy i zintegrujesz narzędzia zarządzania bezpieczeństwem
    Moduł dedykowany bezpieczeństwu umożliwia orkiestrację narzędzi do wdrażania automatycznych rozwiązań i reakcji na zagrożenia bezpieczeństwa. Moduł korzysta z mechanizmów opartych o Machine Learning – zagrożenia wykrywane są proaktywnie, a wraz z gromadzonymi danymi rośnie siła twojego systemu bezpieczeństwa.
  • Szybko zareagujesz na zagrożenia
    ServiceNow powiadomi odpowiednie osoby i działy w firmie o występujących zagrożeniach bezpieczeństwa – praca na wspólnej platformie skróci czas reakcji i przyspieszy wdrożenie środków zaradczych.
check
ServiceNow jest w pełni przygotowane do wymogów RODO, zapytaj o szczegóły naszego konsultanta.

Mocne strony Sii

  1. Dostęp do najnowszych rozwiązań i wiedzy dzięki partnerstwu z ServiceNow.
  2. Zespół certyfikowanych specjalistów ServiceNow.
  3. Developerzy i konsultanci z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, dostępni w 9 największych miastach w Polsce.
  4. Realizacje prowadzone w Polsce i za granicą, w tym w m.in. w Niemczech, Szwajcarii i krajach skandynawskich.
ikonka tab
ServiceNow IT Business Management umożliwia zarządzanie tym, co zazwyczaj najbardziej kosztowne w organizacji – ludźmi, procesami, dostawcami oraz zgodnością z procedurami.

Moduł IT Business Management – Twoje korzyści

  • Będziesz wygodnie zarządzać portfelem produktów
    IT Business Management pomoże Ci zarządzać projektami i portfelami projektów. Zyskasz wgląd w ich postęp i aktualne wykorzystanie zasobów.

 

  • Będziesz precyzyjnie zarządzać kosztami IT
    Moduł pozwoli Ci zarządzać kosztami świadczonych usług, procesów, prowadzonych projektów, oraz komponentów infrastruktury w podziale na sprzęt i oprogramowanie.
  • Będziesz sprawnie zarządzać dostawcami, skontrolujesz jakość usług
    Zweryfikujesz i ocenisz dostawców współpracujących z Twoją firmą. Zyskasz wgląd w utylizację i zaangażowanie zasobów zewnętrznych, dzięki czemu łatwo zoptymalizujesz koszty i będziesz mieć pewność, że uzgodniony poziom świadczonej usługi został osiągnięty.
check
ServiceNow jest w pełni przygotowane do wymogów RODO, zapytaj o szczegóły naszego konsultanta.

Mocne strony Sii

  1. Dostęp do najnowszych rozwiązań i wiedzy dzięki partnerstwu z ServiceNow.
  2. Zespół certyfikowanych specjalistów ServiceNow.
  3. Developerzy i konsultanci z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, dostępni w 9 największych miastach w Polsce.
  4. Realizacje prowadzone w Polsce i za granicą, w tym w m.in. w Niemczech, Szwajcarii i krajach skandynawskich.

Kontakt

Contact Person

Marcin Falęcik Business Development Manager
IT Operations

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się, w jaki sposób możemy wspomóc Twój biznes? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość