Poznaj naszych ekspertów
Dzięki szerokiej wiedzy na temat wielu aplikacji, domen i technologii możemy zaproponować klientowi usługi 1, 2 i 3 linii wsparcia. Nasze zespoły utrzymaniowe opracowują aplikacje, uwzględniając zmieniające się warunki biznesowe i pozostając na bieżąco z trendami technologicznymi. Po zaprojektowaniu efektywnego procesu dostarczenia i przeniesienia aplikacji jesteśmy w stanie przejąć usługi świadczone przez innego dostawcę.
Proponujemy modele współpracy spełniające Twoje oczekiwania. Standardowo oferta obejmuje stałą miesięczną opłatę za zarządzanie incydentami i/lub problemami w ramach uzgodnionego SLA, często włączając w to czas potrzebny na opracowanie nowych funkcjonalności lub realizację innych zadań utrzymaniowych, nieuwzględnionych w ofercie podstawowej (zwykle do 5 roboczodni). Inne modele wymagają od nas dostarczenia zespołu o określonej wielkości i za określoną cenę (w zależności od zdefiniowanych kluczowych KPI) oraz kontroli terminowości procesu eliminacji błędów, jakości rozwiązań i stabilności składu zespołu.
Sii oferuje usługi 3 linii wsparcia w oparciu o różne modele dostępności, w tym najczęściej wybieraną opcję 8/5. W razie potrzeby nasi specjaliści mogą udzielić Ci pomocy 24/7. Na podstawie oceny krytyczności utrzymywanej aplikacji zapewniamy wsparcie na poziomach Gold, Silver lub Bronze.
Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT
Jesteśmy ekspertami w obszarze wielu narzędzi i technologii
Nasze referencje świadczą o naszych kompetencjach
Sprawdź, co nowego w Sii
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie
Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
Are you sure you want to leave this page?